Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Verlichting upgraden

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33805
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Verlichting upgraden

Bericht door Multivan Generation »

powerpiep schreef: 12 feb 2022, 14:40 Ik zal straks eens proberen een foto te posten (wat toch een geklooi blijft hier).
Maar het lijkt iig op het originele lichtbeeld.
hoi, Roy,
heb je al foto's van het lichtbeeld die je kunt delen?
We zijn nu immers 2 weken verder..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
powerpiep
Berichten: 883
Lid geworden op: 25 jul 2014, 18:03
Locatie: Bree - België
Contacteer:

Re: Verlichting upgraden

Bericht door powerpiep »

Deze heb ik, ik rij niet veel, dus de kansen dat het weer goed is en donker is en ik aan het rijden ben en tijd heb zijn niet bijzonder groot.

Zal hem eens tegenover een muur zetten ofzo, en een drive-by.
Bijlagen
16458265092920.jpg
16458265239011.jpg
16458265488912.jpg
'TETANUS' een OFF-ROAD T4 2.5 TDi met 191PK en 378Nm, nu grotere nozzles
Project Off-Road style topic:http://www.weetjewel.nl/phpbb3/viewtopi ... 12&t=46993
'COOLERUDI' een WERKBUS T4 2.5 TDi met 195PK en 398Nm

Instagram: @roy_michiels / @coolerudi
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3231
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Verlichting upgraden

Bericht door J vd Pal »

4 jaar geleden een H4 booster van "h4-booster. de" gemonteerd. Tot volle tevredenheid met lekker veel licht gereden totdat hij er vorige week zomaar mee stopte :huilen. Na het openen van de stuurkast kwam mij de bekend lucht van verbrandde elektronica tegemoet. Een van de draden was los gekomen van de printplaat en had voor ellende gezorgd, balen dus!

Een mail gestuurd naar de maker met een korte uitleg en wat foto's. Dagje later een mail terug met het bericht dat ik hem naar hem toe mocht sturen en dat hij KOSTENLOOS gerepareerd wordt, wat een geweldige service, en dat na 4 jaar!
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
T4Twin0182
Berichten: 175
Lid geworden op: 30 sep 2021, 20:38

Re: Verlichting upgraden

Bericht door T4Twin0182 »

J vd Pal schreef: 23 okt 2023, 21:26 4 jaar geleden een H4 booster van "h4-booster. de" gemonteerd. Tot volle tevredenheid met lekker veel licht gereden totdat hij er vorige week zomaar mee stopte :huilen. Na het openen van de stuurkast kwam mij de bekend lucht van verbrandde elektronica tegemoet. Een van de draden was los gekomen van de printplaat en had voor ellende gezorgd, balen dus!

Een mail gestuurd naar de maker met een korte uitleg en wat foto's. Dagje later een mail terug met het bericht dat ik hem naar hem toe mocht sturen en dat hij KOSTENLOOS gerepareerd wordt, wat een geweldige service, en dat na 4 jaar!
Hoi paul,

Is de h4 booster inmiddels weer gefixt? Ik vroeg mij af watvoor lampjes je in je koplampen hebt met deze booster en hoe dit bevalt, eventueel met wat foto's? Ik ben mij ook aan het orienteren op wat betere h4 lampen in mijn in.pro koplampen en eventueel een h4 booster te installeren.
Gebruikersavatar
J vd Pal
Berichten: 3231
Lid geworden op: 26 jun 2014, 08:41
Locatie: Hoeksche Waard

Re: Verlichting upgraden

Bericht door J vd Pal »

Helaas nog niet terug, er wordt ook niet op mails gereageerd. Ga op het Duitse forum maar eens advies vragen hoe dit op te lossen.

Ik heb Osram Night Breaker 200 h4 lampen erin zitten. Als de H4 booster niet terugkomt gaan er LED lampen in.
Groeten

Jasper


2002 California Event ACV Reflex Silver
Plaats reactie