Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Revisie klok T4 1991 - iemand die dit doet?

vragen over de T4
Plaats reactie
Juudbeest
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2024, 15:44

Revisie klok T4 1991 - iemand die dit doet?

Bericht door Juudbeest »

Beste T4- enthousiastelingen,

Mijn bussie heeft al enige tijd geen werkende brandstofpeilmeter en warmtemeter meer. Sinds deze week zijn ook de lampjes aan de linkerkant onderaan de klok (motor/olielampje e.d.) defect. Is er iemand die een bedrijf weet of iemand kent die aan klokrevisie doet? Voor nieuwere bussies kun je de hele klok vaak opsturen en dan wordt het ergens gefixt en teruggestuurd, ik zoek dus zoiets voor een ouwe t4.

Hopelijk ben of ken je iemand!
Groetjes,
Judith
Gebruikersavatar
Timy
Berichten: 425
Lid geworden op: 21 sep 2016, 22:09

Re: Revisie klok T4 1991 - iemand die dit doet?

Bericht door Timy »

De metertjes zijn een bekend euvel. Zoek even op het forum en je vindt de oplossing vrij snel. Is niet zo heel moeilijk.
Als je daarmee bezig bent kan je gelijk de lichtjes fixen :proost
Juudbeest
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2024, 15:44

Re: Revisie klok T4 1991 - iemand die dit doet?

Bericht door Juudbeest »

Hi Timy,

Dank voor je reactie.
Ik had al eerder gevonden wat mogelijk aan de hand zou kunnen zijn, alleen durf ik zelf het uitbouwen en solderen niet aan, los van het feit dat ik een fulltime baan in het onderwijs heb en een gezin waardoor ik ook echt niet zou weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.

Vandaar dat ik niet zozeer op zoek ben naar de oorzaak van het probleem, maar naar een mens die het voor mij (tegen betaling) zou kunnen oplossen.

Dus de vraag blijft: is er iemand die dit zou kunnen en willen doen?
busbart
Berichten: 666
Lid geworden op: 01 sep 2008, 20:19

Re: Revisie klok T4 1991 - iemand die dit doet?

Bericht door busbart »

Volgens mij zit er in Breda een bedrijf, ik weet dat die ook VDO meters opknappen, maar helaas weet ik niet hoe die heten?
Groet, Bart
Plaats reactie