Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 Diverse dingetjes / sleutelruimte in het Noorden?

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
V4-Wim
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 jan 2016, 21:53

T5 Diverse dingetjes / sleutelruimte in het Noorden?

Bericht door V4-Wim »

Ik heb onlangs een T5 DC gekocht met wat interieurdingen. Hij was erg vochtig van binnen. Al hebben de laatste dagen fors meegeholpen qua drogen. Maar er lijkt ook een kapje te missen en ik denk dat er misschien nog wel meer water naar binnen komt.

De DC lijkt er wat ingefrommeld waardoor sommige panelen niet mooi aansluiten. Ook staat ie te ver naar voren. Afgaand op het gebrek aan beenruimte en de gaten in de vloer en de extra stroken kunststof rondom de DC. Daar ga ik dus ook wat aan doen.

Het binnenpaneel van de DC achter de bestuurdersstoel is echter ook niet heel fraai. Daar zou ik wel een andere voor willen hebben.

Ook heeft ie een nieuwe APK en beurt nodig.

Kortom, ik moet er even mee aan de gang maar ik heb geen brug en ben ook geen apk meester. Ik heb wel 2 redelijk rechterhanden.

2 concrete vragen:

Is er in het Noorden/Groningen iemand die ruimte en tijd heeft om mij te ondersteunen? Tegen vergoeding uiteraard. Het gaat mij niet eens echt om de kosten maar ik wil de bus ook zelf goed leren kennen.

Daarnaast, is er een goed adres in Groningen voor 2ehands onderdelen zoals een missend kapje en een interieurpaneel voor de DC?
2004 T5 Transporter DC 128kw.
Gebruikersavatar
krekwakwol
Berichten: 3640
Lid geworden op: 10 jan 2016, 20:28
Locatie: Gemeente Westerkwartier

Re: T5 Diverse dingetjes / sleutelruimte in het Noorden?

Bericht door krekwakwol »

Voor onderdelen zou je hier even op de website kunnen kijken https://www.bm-parts.nl/ in surhuisterveen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Gebruikersavatar
V4-Wim
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 jan 2016, 21:53

Re: T5 Diverse dingetjes / sleutelruimte in het Noorden?

Bericht door V4-Wim »

Thnx, helaas heeft die hem niet. Ik zoek wel ff op mp. Wordt wel wat aangeboden.
2004 T5 Transporter DC 128kw.
Plaats reactie