Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T5 2008 centrale deurvergrendeling (CV)

vragen over de T5
Plaats reactie
mauricenl
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2023, 18:09

T5 2008 centrale deurvergrendeling (CV)

Bericht door mauricenl »

Hallo allen,
Wij hebben een T5 uit 2008, met een uitklapsleutel/ zender. Hiermee kunnen we de deuren ver- en ont- grendelen op afstand. Nu zijn wij de auto aan het ombouwen tot camper en ik zou ook graag de CV willen bedienden van binnenuit. Voor de duidelijkheid, de CV reageert niet op de manuele manier (knopje omhoog trekken en indrukken).

Uitlezen met VCDS geeft aan dat we geen module hebben voor de CV, maar werkt wel met de afstandsbediening.

Kan ik een dergelijk CV-module bijplaatsen? En waar doe ik dat dan?
Of moeten dan ook alle deursloten vervangen worden?

Er zit overigens een VW sticker in dat wij geen 'safe-lock' hebben op onze T5 :T4politie
VW Transporter T5 2.5TDI 2008 (ex- :T4politie ) 367.000Km
Gebruikersavatar
marrcel
Berichten: 335
Lid geworden op: 21 apr 2021, 14:40
Locatie: 023

Re: T5 2008 centrale deurvergrendeling (CV)

Bericht door marrcel »

Zender doet het ook in de bus😉
T5gp L2H1 Kombi 2012 caac 6bak, h&r 28/30 Antirolstangen, 210W solar, 220Ah agm, 2kW autotherm.
Gebruikersavatar
Deskman
Berichten: 316
Lid geworden op: 15 apr 2016, 17:15
Locatie: 023
Contacteer:

Re: T5 2008 centrale deurvergrendeling (CV)

Bericht door Deskman »

Bij mijn California zit er in de knoppencluster aan bestuurderszijde voor de ramen en de spiegels nog een extra knopje om de deuren op slot te doen. (en dan gaat bij mij het alarm niet aan - ook best handig) Ik vermoed wel dat het niet simpel is om, zonder de bijbehorende regelunit en de kabelboom, dit achteraf in te bouwen.
"A common mistake people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
Plaats reactie