Ook bijzonder dat ie nog een volledig interieur van een T4 heeft, maar geen foto's plaatst....Remco_T5 schreef: 10 jul 2024, 19:16 Dat is echt een zielige camper zeg. Geen ramen en met wat restjes hout een bank/bed gemaakt. Hier wil je niet in gevonden worden toch
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bijzondere campers op Marktplaats
-
Re: Bijzondere campers op Marktplaats
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
En dat hij zelf wat wat lelijke materialen loopt te prutsen terwijl hij een mooi Cali interieur heeft liggen...Beckontheroad schreef: 11 jul 2024, 09:35Ook bijzonder dat ie nog een volledig interieur van een T4 heeft, maar geen foto's plaatst....Remco_T5 schreef: 10 jul 2024, 19:16 Dat is echt een zielige camper zeg. Geen ramen en met wat restjes hout een bank/bed gemaakt. Hier wil je niet in gevonden worden toch
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Maar wel een nieuw roetfilter. Oeps! Die auto heeft toch helemaal geen roetfilter?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Weer een leuke op marktplaats. Dit keer een 'originele' California Advantage. Bekijk de foto's en oordeel zelf. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd om hem te waarschuwen voor boze kopers als ze ontdekken dat ze geen California hebben gekocht. Reactie was: "absoluut Westfalia, absoluut California. Kijk maar naar de sticker op de auto. Ik weet wat ik verkoop."
Laatst gewijzigd door Hanz op 26 nov 2024, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Op hun eigen site zie ik hem niet staan, en op MP kan ik hem ook niet vinden.
Dus wellicht zijn ze toch wakker geschud en hebben ze hem inmiddels er af gehaald?
Overigens denk ik dat je een dagtaak kunt hebben om alle advertenties waarop een "origineel" Westfalie of California wordt aangeboden te proberen te zuiveren, maar dat gaat niet lukken. Laten we oppassen dat we geen Californiapolitie worden
Dus wellicht zijn ze toch wakker geschud en hebben ze hem inmiddels er af gehaald?
Overigens denk ik dat je een dagtaak kunt hebben om alle advertenties waarop een "origineel" Westfalie of California wordt aangeboden te proberen te zuiveren, maar dat gaat niet lukken. Laten we oppassen dat we geen Californiapolitie worden
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SGA hefdak
Charles Vos
chv schreef: 26 nov 2024, 12:25 Op hun eigen site zie ik hem niet staan, en op MP kan ik hem ook niet vinden.
Verkoop door een particulier. Wat daar onder in het scherm staat is een advertentie van een camperhandel, maar die heeft niets te maken met deze auto. Op Marktplaats zoeken op California Advantage, advertentie van 24 november.
Af en toe kijk ik naar California's en onderdelen op Marktplaats om te zien of er nog iets bruikbaars bij zit, en om ideetjes op te doen voor aanpassingen/aanvullingen van het interieur. Een beetje 'gluren bij de buren'. Het is echt niet mijn hobby om foute California's op te sporen maar soms kom je dan iets tegen wat te leuk/bijzonder is om niet te delen, zoals deze.
@Hanz:
Misschien is het dan een idee om een volgende keer bij het screenshot ervoor te zorgen dat de gegevens van niet betrokken partijen buiten beeld te houden. Zodat dezen niet ten onrechte verdacht worden.
Mij heb je in elk geval op het verkeerde been gezet.
Misschien is het dan een idee om een volgende keer bij het screenshot ervoor te zorgen dat de gegevens van niet betrokken partijen buiten beeld te houden. Zodat dezen niet ten onrechte verdacht worden.
Mij heb je in elk geval op het verkeerde been gezet.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Charles Vos
Je hebt gelijk Charles. Ik had het zelf niet in de gaten dat het een camperhandel was maar inderdaad beter dat soort informatie weglaten.
Moet je daar medelijden mee hebben? Het platform Marktplaats is er zelf debet aan. Kan je als adverteerder ook rekening mee houden dat jouw advertentie wellicht in verkeerde context gezien gaat worden.
Groet, Ronald
Ach, het lijkt me dat wij een eigen verantwoordelijkheid hebben om misvattingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Charles Vos
Klopt inderdaad niks van, ander interieur, ander hefdak, wel allemaal netjes gebouwd, ziet er prima en praktisch uit, maar geen California Advantage...
https://westfaliat4.info/html/1999_vw_w ... ntage.html
https://westfaliat4.info/html/1999_vw_w ... ntage.html
Die link had ik de verkoper ook gestuurd maar alle verschillen konden hem blijkbaar niet overtuigen. Ik heb niet eens een poging gewaagd om alle verschillen op te sommen, het komt erop neer dat alleen de fietsendrager van Westfalia is.
Als MP onjuiste advertenties aanpakt kan het ook niet gebeuren dat de algoritmen een advertentie van een camperzaak eronder plaatst. Als ik zie wat er aan advertenties voorbij komen die totaal kant nog wal raken ga ik het niet op mij nemen om deze aanbieders te behoeden voor eventuele flaming en shaming. De keus om te adverteren is hun eigen keus. Hoe vaak zou die zaak nu al gebeld zijn om uitleg over die buschv schreef: 26 nov 2024, 18:34 Ach, het lijkt me dat wij een eigen verantwoordelijkheid hebben om misvattingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Groet, Ronald
Deze is volgens de beschrijving een California Coach, oordeel zelf https://www.marktplaats.nl/v/caravans-e ... amper-juan
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver