Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Foam kachelhuis vervangen

vragen over de T4
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1455
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Re: Foam kachelhuis vervangen

Bericht door m.c van den berg »

ik heb dat vorig jaar allemaal vervangen. en inderdaad 2A 3 dagen werk. heb er alles er uitgehad. nu werkt alles naar behoren. en heb de foom op meerdere plaatsen kunnen gebruiken . nu is het dashboard rammel vrij. heerlijk :ikrij :ikrij
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
Freds
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 mar 2015, 17:07
Locatie: Zoetermeer

Re: Foam kachelhuis vervangen

Bericht door Freds »

CaliCoach schreef: 09 feb 2024, 20:36 Gaatjes geboord en tiewraps erop werkt perfect.

Lampje vernieuwd en das klaar…

Zit ik alleen nog met t rare euvel van t knipperende gloeispraal lampje. Enig tips? 😊
Knipperend gloeispiraal lampje was bij mij kapotte schakelaar onder rempedaal. Er zitten er twee.
Westfalia Coach Beach Dragon pearl green 1997 2.5TDI 102pk :driveT4
Gebruikersavatar
eindgebruiker
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jun 2012, 17:43
Locatie: Amsterdam

Re: Foam kachelhuis vervangen

Bericht door eindgebruiker »

eindgebruiker schreef: 25 sep 2023, 16:43 Top Hanz, dank voor je uitgebreide beschrijving! Tegen deze klus zit ik ook al een tijd aan te hikken. Hoeveel tijd heeft het je gekost?
Een jaar later, en ik ben eindelijk ook maar eens aan de slag gegaan. De diepe klep is nog best lastig, dat zij twee kleppen aan elkaar, waarbij een van de twee hoger+lager is en tegelijkertijd nauwelijks te zien is.
CaliCoach
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 mei 2014, 13:09

Re: Foam kachelhuis vervangen

Bericht door CaliCoach »

Dat knipperende gloeispiraal-lampje was bij mij de startonderbreker die in de fout was gegaan na alles weer te hebben aangesloten. Een reset via een OBD kastje verhielp het. Hierdoor startte de bus namelijk ook niet.
Plaats reactie