Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
De echte T7 is er
Re: De echte T7 is er
De California is op basis van de Multivan met lange overhang, lengte is 5,17m. De T5/6 California is 4,90m.
Binnenmaten zijn wel anders want in de Multivan zit de bestuurder iets verder naar achteren.
Wij zijn al het puzzelen want onze huidige T5 Beach past nu nog voor ons gezin, maar de 4 kids worden ook groter en gaan dus ook meer beenruimte nodig hebben. Misschien dat een (T7) Multivan Beach op basis van de lange Multivan wel wat kan zijn over een paar jaar.
Binnenmaten zijn wel anders want in de Multivan zit de bestuurder iets verder naar achteren.
Wij zijn al het puzzelen want onze huidige T5 Beach past nu nog voor ons gezin, maar de 4 kids worden ook groter en gaan dus ook meer beenruimte nodig hebben. Misschien dat een (T7) Multivan Beach op basis van de lange Multivan wel wat kan zijn over een paar jaar.
Dat valt in het echt wel mee, niet zo erg als op de plaatjes. Een echte Transporter vind ik overigens ook nog steeds mooier.
T6 California 2019
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Blauwe 1300
ex zwarte Passat B8 Variant
ex Rode Cali '99
ex T5 California 2012
Ongetwijfeld hele dure grappen. Maar dat zegt iemand die liever 3 oude motorfietsen en een ouwe Skoda Yeti heeft ipv 1 nieuw voertuig.
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
Het is echt geen Ford hoor.....
Maar waar dat vervolgens uit zou moeten blijken word niet echt verteld..... "hij heeft veel ruimte" ja dat is mooi natuurlijk, maar ik zie nog steeds een Ford met een andere snuit
Maar waar dat vervolgens uit zou moeten blijken word niet echt verteld..... "hij heeft veel ruimte" ja dat is mooi natuurlijk, maar ik zie nog steeds een Ford met een andere snuit
Volkswagen T4 California, 1997, 2.5 tdi 102 pk.
Volkswagen T6 Wally-van, 2025.
Volkswagen T6 Wally-van, 2025.
En nu in het echt gespot. Sommige vinden deze mooi maar ik vindt de T6 toch iets mooier.
.
.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) 

-
Ik vond de voorraam stijl bij de t5 al erg breed maar bij deze heb je helemaal een dode hoek. Of je door dat kleine ruitje een fietsertje ziet aankomen op de rotonde?
Dat is een Multivan, die zijn al een tijdje te spotten ;-)
Snap ik, maar ik had deze nog nooit gezien in het echt.
Groeten Remco (T5 GP 2013, CCHA) 

Dit is dus geen T7, de nieuwe Multivan hierboven op de foto is niet meer op basis van de Transporter (T7 of Transit), maar is een hele andere auto, en ook wat kleiner dan de T7. Deze rijdt al sinds 2022 op onze wegen rond.