Hallo,
Weet iemand het verschil tussen de 7E5 857 806 RAA en de 7E0 857 806 RAA?
Op mijn gordel staat onderaan het eerste onderdeel nummer (met 7E5) maar online zie ik een
Ik weet dat 805 links is en 806 rechts
RAA is zwart.
Ik zie voor mijn caravelle uit 2010 allerlei varianten? Maar welke kan ik nu wel en niet gebruiken.
Ik heb een in hoogte verstelbare riem.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Verschil 7E0 vs 7E5 gordelspanner?
Re: Verschil 7E0 vs 7E5 gordelspanner?
7E5 is voor een enkele stoel, 7E0 voor een 2-zits bijrijdersbankje.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Ok. Bedankt!
En als er nog een E of F tussen staat?
7E5 857 806 E RAA. Das toch over het algemeen een revisie nummer? Dus E is weer verder verbeterd...maar zou moeten passen.
Bijna alle gordels die ik zie hebben hetzelfde euvel. Slijtage aan de onderkant ten hoogte van de "stoel omhoog" hendel?
Hebben meer mensen hier last van?
En als er nog een E of F tussen staat?
7E5 857 806 E RAA. Das toch over het algemeen een revisie nummer? Dus E is weer verder verbeterd...maar zou moeten passen.
Bijna alle gordels die ik zie hebben hetzelfde euvel. Slijtage aan de onderkant ten hoogte van de "stoel omhoog" hendel?
Hebben meer mensen hier last van?
Ik ben ook een tijd aan het zoeken geweest mbt het vervangen van versleten/beschadigde gordelriemen.
Uiteindelijk bij een bedrijf dat alleen de gordel vervangt terecht gekomen. Binnen een kwartier een nieuwe gordelband.
Gordel weer gemonteerd en alles weer op orde.
mvgr
Bert
Uiteindelijk bij een bedrijf dat alleen de gordel vervangt terecht gekomen. Binnen een kwartier een nieuwe gordelband.
Gordel weer gemonteerd en alles weer op orde.
mvgr
Bert