Goedemorgen,
Gisteren wilde mijn Transporter niet van de P. Zat muurvast. Uiteindelijk de indrukknop er van af kunnen halen. Na wat gepriegel kon deze er weer op en wilde de DSG wel op D etc. Echter, de indrukknop zit nu los en valt er zo weer uit. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
DSG probleempje
Re: DSG probleempje
In de knop zie ik naast de twee lange uitsteeksels (waarschijnlijk geleidepennen) nog twee kleine pootjes. Moeten deze niet over het ronde pennetje in het witte onderdeel gedrukt worden? Als ik het goed zie is dit pennetje verend en dat zorgt waarschijnlijk voor het ontgrendelen. Volgens mij past de knop maar op één manier en valt alles vanzelf op zijn plek.
En als je het niet aandurft om de knop met enige kracht door te duwen, dan even langs de dealer rijden. Die zet het waarschijnlijk in één minuutje op zijn plaats.
En als je het niet aandurft om de knop met enige kracht door te duwen, dan even langs de dealer rijden. Die zet het waarschijnlijk in één minuutje op zijn plaats.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Bedankt voor je reactie. Je tips geprobeerd. Ook met vereende krachten, maar helaas zonder positief resultaat..
Ben bang dat het vernieuwd moet worden.
-
Waar woon je? Het is heel simpel als je het even weetHielke H schreef: 15 mei 2025, 17:50 Bedankt voor je reactie. Je tips geprobeerd. Ook met vereende krachten, maar helaas zonder positief resultaat..
Zie ik nu breukvlakken op de staande delen van de knop?
Zitten die ook in de pook?
Zitten die ook in de pook?
T5gp L2H1 Kombi 2012 caac 6bak, h&r 28/30 Antirolstangen, 210W solar, 220Ah agm, 2kW autotherm.