Bedankt Henk!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
weetjewel 25 jaar
- Pascal-141
Re: weetjewel 25 jaar
25 jaar al , wat gaat de tijd snel ... ik ben er ook al bij sinds 2002 , 23 jaar dus alweer.
Bedankt Henk!

Bedankt Henk!
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Wij zijn nog maar ‘jonkies’ met onze nu 12 jaar en 200.000 km deelname, maar dit is duidelijk HET forum en DE supportgroep waar we de afgelopen 12 jaar het meest profijt en het meest plezier van hebben gehad!
Fantastisch, Henk!
Fantastisch, Henk!
Met vriendelijke groet,
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Bart & Marga
T5 California 2.5 TDI 4Motion 01-2008, VB luchtvering, MT zonnepaneel
Gefeliciteerd!
En natuurlijk grote dank aan Henk! 

In 2004 als kleine jongen met mn ouders altijd mee naar veel evenementen en nu zelf meerdere bussen gehad en momenteel in bezit van een T5
Komt er ook een meeting ter viering ervan?
In 2004 als kleine jongen met mn ouders altijd mee naar veel evenementen en nu zelf meerdere bussen gehad en momenteel in bezit van een T5
Komt er ook een meeting ter viering ervan?
Zelf ben ik intussen ook al ruim 10 jaar lid van dit geweldige forum. Ik werd hierop attent gemaakt doordat ik een paar straten bij mij vandaan een grote gele T4 zag staan met daarop in koeienletters de tekst 'www.weetjewel.com, vw transporter forum'
Bij mijn eerste bezoek aan het forum zag ik al hoeveel kennis en informatie hier te vinden is. En ik leerde dat die grote gele bus van Matje was.
Veel dank aan alle weetjewellers die hier hun bijdragen leveren en vooral aan Henk die dit al 25 jaar technisch en anderszins in het gareel houdt.
Bij mijn eerste bezoek aan het forum zag ik al hoeveel kennis en informatie hier te vinden is. En ik leerde dat die grote gele bus van Matje was.
Veel dank aan alle weetjewellers die hier hun bijdragen leveren en vooral aan Henk die dit al 25 jaar technisch en anderszins in het gareel houdt.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Dank Henk om het forum draaiende te houden, gaat allemaal niet vanzelf.
Zelf inmiddels ook al vanaf 2007 lid van weetjewel.
Al die jaren veel gebeurd, soms heftig, en er zijn door het forum vriendschappen ontstaan.
Hoop dat we nog lang kunnen genieten van het mooie forum.
Zelf inmiddels ook al vanaf 2007 lid van weetjewel.
Al die jaren veel gebeurd, soms heftig, en er zijn door het forum vriendschappen ontstaan.
Hoop dat we nog lang kunnen genieten van het mooie forum.
It's not what you buy
It's what you create.
It's what you create.
Het belang van dit forum kan onmogelijk onderschat worden. Hier bewijst het internet zijn onschatbaar nut. Zonder dit forum, deze gemeenschap, zou ik nooit hebben durven doen wat ik al gedaan heb, en wat ik nu aan het doen ben.
Duizend maal dank om het dus in de lucht te houden.
Het kan niet genoeg herhaald worden.
Duizend maal dank om het dus in de lucht te houden.
Het kan niet genoeg herhaald worden.
Mijn voorsteltopic: viewtopic.php?t=69052
- soraxroxas
- Contacteer:
Van een trotse meelezer, en liefhebber voor t4 busjes.

T4 liefhebber. Heeft nog geen rijbewijs. Meelezer op dit forum
25 jaar, daar mag je trots op zijn Henk, proficiat!!
ik hoop dat je het nog lang leuk blijft vinden en met de tijd probeert mee te gaan wat je de aflopen jaren goed gelukt is

ik hoop dat je het nog lang leuk blijft vinden en met de tijd probeert mee te gaan wat je de aflopen jaren goed gelukt is

WOW
, ik vermoed dat ik er al van 2007 bij hoor,
door een gesneuvelde achterruit ben ik jammer genoeg de belettering van Weetjewel, de Belgische T4 club en de Franse T4 Zone verloren,
de bus is niet meer hetzelfde zonder dit

door een gesneuvelde achterruit ben ik jammer genoeg de belettering van Weetjewel, de Belgische T4 club en de Franse T4 Zone verloren,
de bus is niet meer hetzelfde zonder dit

- autocaravana
Dit gezellige en informatieve forum is een blijvertje gebleken. Dank aan iedereen en vooral aan de sitebeheerder.
Nu onderweg in Spanje. Groet vanuit Figueres.
Jan
Nu onderweg in Spanje. Groet vanuit Figueres.
Jan
https://bicitours.blogspot.com
Sinds juni 2001 in bezit: VW T4 2.5TDI Syncro California 1999
Sinds juni 2001 in bezit: VW T4 2.5TDI Syncro California 1999
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd en dank je wel en waardering voor het in de lucht houden van dit geweldige Forum!
T6.1 California Coast DSG-4M
Ja, ik sluit me aan bij al de vorige sprekers.
Je hebt echt wel wat neergezet met weetjewel.
Dus HULDE VOOR HENK!

PS: Ik zie bij je avatar dat je zelf pas lid bent geworden in 2007, eerst de kat uit de boom gekeken?
Je hebt echt wel wat neergezet met weetjewel.
Dus HULDE VOOR HENK!
PS: Ik zie bij je avatar dat je zelf pas lid bent geworden in 2007, eerst de kat uit de boom gekeken?
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
-
T4Twin0182
Gefeliciteerd met het 25 jarig jubileum!
Zelf ben ik niet heel lang lid (een paar jaar) maar mijn vader was dat wel (helaas niet meer onder ons). Ben tevens ook door hem besmet met het T4 virus
.
Ik heb mijn eigen T4 in 2021 weggedaan en rij sindsdien dus in die van mijn vader en probeer deze wat op te knappen zodat hij nog heel wat jaren meekan.
Altijd leuk om ervaringen en projecten te bekijken en door te lezen op dit forum, heb er ook oprecht veel aan gehad.
Je hebt iets moois neergezet Henk respect daarvoor
op naar het 50 jarig bestaan.
Groetjes,
Yasson
Zelf ben ik niet heel lang lid (een paar jaar) maar mijn vader was dat wel (helaas niet meer onder ons). Ben tevens ook door hem besmet met het T4 virus
Ik heb mijn eigen T4 in 2021 weggedaan en rij sindsdien dus in die van mijn vader en probeer deze wat op te knappen zodat hij nog heel wat jaren meekan.
Altijd leuk om ervaringen en projecten te bekijken en door te lezen op dit forum, heb er ook oprecht veel aan gehad.
Je hebt iets moois neergezet Henk respect daarvoor
Groetjes,
Yasson
Netjes henk! je bent er maar druk mee.
maar gaat wel goed, Ik hoop dat je er nog lang mee doorgaat, als zo'n website wegvalt valt er ook een gemeenschap en heel veel kennis weg. en dat is op andere media zoals bv FB of zo toch maar moeilijk (of helemaal niet) weer te vinden.

maar gaat wel goed, Ik hoop dat je er nog lang mee doorgaat, als zo'n website wegvalt valt er ook een gemeenschap en heel veel kennis weg. en dat is op andere media zoals bv FB of zo toch maar moeilijk (of helemaal niet) weer te vinden.

Groet, Bart