Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Gevraagd: derde remlicht voor VW T4 (met gloeilampen), geschikt voor in spoiler

Geen bedrijven , alleen voor de weetjewellers.
Is er na 21 dagen niet meer op gereageerd dan verdwijnt de topic.
Je moet minimaal 5 topics hebben geschreven om hier een topic te kunnen plaatsen.
Plaats reactie
Ruben91

Gevraagd: derde remlicht voor VW T4 (met gloeilampen), geschikt voor in spoiler

Bericht door Ruben91 »

Beste mede VW-ers,

Ik ben op zoek naar een werkend derde remlicht Mijn derde remlicht is bij de APK afgekeurd omdat het kapje door jaren UV‑straling wit is geworden. Het gaat om het type met gloeilampen, niet LED.

De schroefgaten voor het derde remlicht in de spoiler zitten op 33,5 cm. Ik heb tijdelijk een LED‑unit geplaatst om door de apk te komen, maar die geeft een foutmelding. Ik weet helaas (nog) niet veel van elektra, dus ik wil liever geen warme weerstanden of ombouw gebruiken.

Heeft iemand dit onderdeel nog liggen of weet iemand waar ik een goede vervanger kan vinden?

Alvast bedankt! 👋

Volkswagen T4 - 2.5 TDI - uit 2002
T4Twin0182

Re: Gevraagd: derde remlicht voor VW T4 (met gloeilampen), geschikt voor in spoiler

Bericht door T4Twin0182 »

Hi,

Je kunt een speciale rode spuitbus kopen voor lampunits.

https://www.nonpaints.com/nl/motip-back ... w0EALw_wcB

Succes.
Multivan Generation
Contacteer:

Re: Gevraagd: derde remlicht voor VW T4 (met gloeilampen), geschikt voor in spoiler

Bericht door Multivan Generation »

:tiwwp
Want over welke spoiler hebben we het überhaupt?
En dat kunnen we zo niet raden.
Tip met die spuitbus is de handigste oplossing :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ruben91

Bericht door Ruben91 »

Bedankt voor de tip! Helaas kan ik de oplossing met verf niet meer toepassen. De oude lamp is stuk gegaan tijdens het demonteren. Oorzaak was dat het plastic erg broos was geworden.

Ps. Bedankt voor de foto-tip! Het is een camper en hij staat helaas weer in de stalling. Ik zal een betere foto maken van de spoiler. Bij gebrek aan beter voeg ik alvast deze foto toe:
Bijlagen
t4 achterkant.png
krekwakwol

Bericht door krekwakwol »

Als je weet van welk merk de spoiler is, kunj aan de hand van die informatie misschien een nieuwe bestellen.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
SyncRoon

Bericht door SyncRoon »

Als het een bedrijfswagen is hoef je geen derde remlicht te hebben als je wagen van voor 31/12/2012 is. Je had het voor de keuring kunnen verwijderen. Als je een kampeerwagen M2 hebt, personenwagen dus, dan moet je na 31 september 2001 wel een derde remlicht hebben.

Dat je het werkend wil hebben is twee. Maar in geval bedrijfswagen had je dan na de keuring er naar kunnen kijken.
Groet, Ronald
Plaats reactie