Ja als je je 4x4x vakantiebusje wil gebruiken moet je deze ook wel eens een vertroetelen
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
gezocht zilverkleurige voorbumper en gril 2003
- gcSunrader
gezocht zilverkleurige voorbumper en gril 2003
Beste allemaal, ik ben op zoek naar zilverkleurige (origineel gespoten) voorbumper en gril. De huidige zwarte bumper heeft geen goede grondprimer gehad waardoor de plakkaten lak er vanaf waaien. De gril heeft stukken er onder hanger en uitkrabben geen optie. Als er geen "standaard" zilver is dan zoek ik een zwarte die gespoten kan worden. Het gaat om beide grillen boven en onder. Ik weet niet of de bovengril nog een specifieke naam heeft wat de vorm betreft.
Ja als je je 4x4x vakantiebusje wil gebruiken moet je deze ook wel eens een vertroetelen
G(een)Roet(jes) Winand
Love to ride Up North in Summer and Winter
Love to ride Up North in Summer and WinterRe: gezocht zilverkleurige voorbumper en gril 2003
Hi Winand,
Als je met de gril, het gedeelte tussen de koplampen bedoelt, dan heb ik er een in de kleur wit voor je.
Als je met de gril, het gedeelte tussen de koplampen bedoelt, dan heb ik er een in de kleur wit voor je.
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
T6 Rockton met California interieur en SCA hefdak
Charles Vos
- gcSunrader
Re: gezocht zilverkleurige voorbumper en gril 2003
chv schreef: 02 jan 2026, 13:57 Hi Winand,
G(een)Roet(jes) Winand
Love to ride Up North in Summer and Winter
Love to ride Up North in Summer and WinterRe: gezocht zilverkleurige voorbumper en gril 2003
En ik heb een antwoord gestuurd 
Met vriendelijke groet,
Charles Vos
Charles Vos