Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum, dus ik dacht dat het wel leuk is mezelf even voor te stellen. Ik woon in Alkmaar en heb samen met mijn vriendin een T3 omgebouwd naar camper, nu zo'n 3 jaar geleden.
Het gaat om een bestelbusje met laagdak uit 1986, 1.6d (CS) 4-bak (ABF). We doen er (bijna) alles zelf aan, met relatief weinig sleutelervaring. Meestal gebruik ik het britse Club 80-90 forum als ik vragen heb, maar ik hoop in de toekomst ook deze te kunnen gaan gebruiken!
Nu alvast een beginvraag: Waar online zit de Nederlandse t3 community? Is het alleen dit forum en facebook (heb ik zelf niet)?
Oh en hoe plaats ik foto's? Het foto-icoontje geeft me alleen img/img met vierkante haakjes.
Rik
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hallo!
- krekwakwol
Re: Hallo!
Hoi Rik, welkom op WjW.
Hoe je foto's bij je berichten kan plaatsen, staat hier beschreven: viewtopic.php?t=65303
Hoe je foto's bij je berichten kan plaatsen, staat hier beschreven: viewtopic.php?t=65303
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Dankje!
Dan hierbij nog even een foto van onze bus, altijd leuk.
Dan hierbij nog even een foto van onze bus, altijd leuk.
T3 met eigen camperombouw. Laagdak uit 1986, 1.6d (CS) 4-bak (ABF).
-
peetjeadhdtje
Hoi Rik, leuke kleurtjes.
Welkom, leuke T3, en dit jaar wordt hij dus belastingvrij 
Ja deze gelukkig nog wel! Nu staat ie geschorst in de stalling dus uiteindelijk betalen we dit jaar maar een paar maanden halftarief. Ik ben blij dat hij niet een paar jaar jonger is...
T3 met eigen camperombouw. Laagdak uit 1986, 1.6d (CS) 4-bak (ABF).