Idiote criteria en een wat mij betreft knap krom verhaal. Er zijn dus Crafters die naar Nederland komen, waarna het vervolgens afhangt van de kleur van je kentekenbewijspapier of ie schoon genoeg is of niet..... terwijl er dezelfde motor in ligt als een andere Crafter?
En er kan bovendien van sommige motoren niet aangetoond worden of ze schoon zijn? Ze kunnen blijkbaar ook aantonen dat sommige Crafters wel schoon zijn. Ze kunnen zelfs met lussen in het wegdek meten of je te zwaar beladen bent. Ze kunnen meten of je 2 slokken bier teveel op hebt. En ze kunnen meten of je 1 km te hard hebt gereden.
Het komt op mij allemaal over als natte-vinger-werk uit de hoek van de Belastingdienst. Als je maar genoeg (lees: vele duizenden euro's) BPM betaalt krijg je twee knaken subsidie en heb je ineens een schone bus?
Schiet mij maar lek.
Ik heb zojuist mijn nieuwe California (multivan camper geel kenteken) met affabriek roetfilter.
Zou de subsidie al verrekend zijn of kan ik die nog opvragen?
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.