Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

artikelnummers? en bumper repareren

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mettesboy
Berichten: 692
Lid geworden op: 28 jan 2007, 21:54
Locatie: Olen België

artikelnummers? en bumper repareren

Bericht door mettesboy »

Hello,

weet er iemand het artikelnummer van de modderkuip vooraan aan bestuurderszijde?

Ben bij het keren in een straat waar wegenwerken aan de gang waren over een uitstekende buis gereden. Toen ik de auto in achteruit zette zakte mijn voorwiel dieper in de grond en boorde de pijp zich gelijk door de 'trouwens belachelijk slappe' modderkuip. Hier stopt het dan nog niet. (want tot dan had ik die buis nog niet opgemerkt) Bij het verder achteruit rijden ineens 'kraak' de onderste hoek van de bumper eraf geknakt (net onder het bakje voor de mistlampen)
Dit hele verhaal is 2 jaar geleden gebeurd en toen had ik de bumper zelf terug ineen geplakt (was 1 stuk uit dat er perfect terug in pastte). Nu na twee jaar begint het terug los te komen.
Kan ik dit niet terug ineen zetten en aan de binnenzijde aaneen smelten of zo?
Vind een nieuwe bumper (in koetswerkkleur) belachelijk duur. En op zich zie je de schade niet als het in elkaar zit (zwart metallic)

iemand een idee?
2005 T5Transporter Freedom LWB DC 96kw handgeschakeld
2010 Caravelle comfortline LWB DC 132kw handgeschakeld
2016 Caravelle highline LWB DC 150kw DSG
2022 Caravelle Comfortline LWB DC 150kw DSG 4Motion
nico 42
Berichten: 51
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:10

Re: artikelnummers? en bumper repareren

Bericht door nico 42 »

probeer maar eens met een soldeerpistool dat geeft wel een goed resultaat mits je het goed laat vloeien probeer het eerst eens op een oude emmer of iets anders van kunststof dan zie je hoe heet je het moet maken
Plaats reactie