Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

NAVI RNS 500 TOUCHSCREEN

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Gerard 136
Berichten: 309
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:08

Bericht door Gerard 136 »

voorlopig niet mogelijk voor een T5
Jij hebt dus geen multivan? Dan zal het dashboard het probleem zijn bij jou. Daar past de RNS510 niet in. Balen....
Iemand zei: Glimlach, als er problemen zijn, het kan altijd erger.
Ik glimlachte. En inderdaad, het werd veel erger.

Gerard.
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door andre35 »

nee inderdaad een bestel T5 verlengd, ik heb eigenlijk begrepen dat het afgezien van het dashbord technisch nog niet aan te raden is. Officieel is het voorgenoemde artikelnummer voor een Touraeq wat ik er van heb begrepen. Of multivan wel 100% goed gaat weet ik niet zeker dus.
borka
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2007, 16:17

reactie RNS510

Bericht door borka »

Hallo gerard.
Ik moet er wel bij zeggen dat het een import is uit luxemburg , dus ik weet niet of dat anders is dan een nl. uitvoering. Maar ik moest van de verzekering een alarm in laten bouwen . ben naar een erkend inbouwbedrijf gegaan om alles
ineens aan tesluiten ( ook telefoon) .Maar zij kregen de navigatie ook niet in orde.Daar bleek dat er 1.6 canbus op zit en geen 2.0, het alarm werkt wel om dat op 1.6 en 2.0 werkt dus dat viel nog mee.
met vr. gr. borka.
andre35
Berichten: 82
Lid geworden op: 12 mei 2007, 18:55
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door andre35 »

(Daar bleek dat er 1.6 canbus op zit en geen 2.0,) heb je nog niet zo'n omvorm kastje geprobeerd dan? Dit hoort zoals ik lees toch te moeten werken??
Gebruikersavatar
zeef
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 nov 2007, 15:56

Re:

Bericht door zeef »

andre35 schreef:(Daar bleek dat er 1.6 canbus op zit en geen 2.0,) heb je nog niet zo'n omvorm kastje geprobeerd dan? Dit hoort zoals ik lees toch te moeten werken??
Inmiddels is er flink vooruitgang geboekt op dat terrein. Er is een werkende omvormer die ook de display in je dashboard aanstuurt. Zie hier een aktie filmpje.
Multivan T5 Comfortline 130pk
KARAGOZLUM
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2008, 18:44

Re: NAVI RNS 500 TOUCHSCREEN

Bericht door KARAGOZLUM »

hallo mensen,

ik heb een golf 5 met de rns 500 erin deze heb ik zelf ingebouwd zonder problemen en ook tv-vrij adapter later bijgeplaatst

ik heb binnenkort een T5 multivan highline, ik had begrepen dat de rns 500 niet in de multivan past maar dat je de rns 510 moet hebben
weet iemand hier meer van? want als de rns 500 wel past dan haal ik hem uit mijn golf die ik weg ga doen
de 1.6 naar 2.0 can bus adapter is geen probleem om er in te zetten denk ik
de rns 510 heeft een gebogen front volgens mij en de rns 500 een rechte
Gebruikersavatar
Johan nr.46
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 jun 2007, 17:33

Re: NAVI RNS 500 TOUCHSCREEN

Bericht door Johan nr.46 »

De RNS 510 mer rechte hoeken past in de multivan want die zit er bij mij ook in. Volgens mij heten ze alle twee 510 maar zit er verschil in het front, voor de t5/touareg (scherpe hoeken) en de andere modellen (ronde hoeken).
Caravelle Highline 204 pk TDI
Plaats reactie