Multivan Generation schreef:Die vier draadeindjes hoef je niet per se te hebben.
Het kan ook zo zijn, dat je bus voorzien is van getapte draad in de bodem.
Dat heb ik ook al eens gezien toen ik onder de bus van iemand anders lag
De 2 zitsbank kun je ook op 4 bouten vastzetten. Als je nu reeds een bijrijdersstoel had, dan zal er ofwel 4 draadeindjes naar boven moeten komen, ofwel 4 gaten met draad in de bodem moeten zitten.
De schakelpook is in een rechte uitvoering en een ietwat gebogen uitvoering.
De gebogen uitvoering is voor de T4 met bijrijdersbank.
Het artikelnummer van zo'n onderdeel is:
7D1 711 121 A of B de prijs rond de 38 euro.
Dus misschien loont het wel om de bestaande pijp te demonteren en iets bij te buigen
Het ligt eraan welke T4 je hebt, bij de 1.9 td is de achteruit versnelling op een andere plek, en dan heb je er geen last van.
bij de 2.5 tdi kom je met hem in de achteruitzetten tegen de bank,
het gaat wel, maar dan moet je bij het achteruit schakelen de pook iets in de bank drukken,
wij doen het wel zo, we zijn ook met 6 man, maar in de buurt gaan ze met 4 achterin zitten (als ze allemaal mee gaan en dat is lang niet altijd )
en dan staat er ook meestal de voorstoel in
(die is veel confortabeler als het bankje)
gaan we echter naar Bijv Polen dan zetten we het bankje erin en gaan we 3-3 zitten.
het wisselen stelt niks voor paar minuten en de wisseltruuk is voltooid.
De handrem zou geen probleem moeten geven, maar dat weet ik niet zeker !