Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Eerste echte defect: VRAAG

vragen over de T5
Plaats reactie
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door Guus NLB »

Weekend naar Duitsland geweest, 300km heen, 300 terug, stukken hoge snelheid.
Wil gisterochtend wegrijden geeft ie aan: STOP . Moest ik de koelvloeistof controleren.
Stond eindje onder minimum. Bijgevuld, naar zaak gereden (21km) en weer terug, stond er vanochtend weer STOP op het dashboard. Weer zelfde niveau.
Bij dealer afgeperst: waterpomp lekt naar binnen ! Wordt nu vervangen.
Wel verrekte vlug bij 88.500 km. Maar gelukkig voor mij gratis want het is een leaseauto... :adhd

Nu mijn vraag: wat ben je normaal gesproken kwijt aan deze reparatie ??? T5/174/aut/2005 :groteogen
marko t5 114
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
Locatie: Borger Hunebedhoofdstad
Contacteer:

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door marko t5 114 »

Ik denk dat niemand het weet want VW vervangt ze allemaal onder garantie. De mijne is bij 90.000km vervangen. Zelfde probleem. Probeeer de zoekfunctie maar,of liever niet... (wat je dan allemaal leest) Maar toch: :T54LIFE
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door Harry 341 »

Guus,ik ben toch benieuwd hoe HIJ hier op reageert...... :bifun :bifun :bifun :bifun
Zet je maar schrap.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door Guus NLB »

Bedoel je het P-woord :ie
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door Harry 341 »

:knipoog
Gebruikersavatar
painter
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2007, 11:26
Locatie: Monaco
Contacteer:

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door painter »

Wees niet bevreest Guus, ik ben altijd mild met het geven van mijn mening.
Ach, je moet maar zo denken: ben ik zelf waterdicht ????
Een extra compumtie van een bepaalde vloeistof, kan worden afgeleid uit het feit dat de berijder zelf ook wel eens te veel drinkt.
( de auto volgt de baas).
En waarschijnlijk is bij jou dit ook het geval :bifun :bifun :bifun .
Hoe dan ook, ik weet dat jij veel waarde hecht aan mijn oordeel als techneut op auto gebied, dus ik stel voor om het tankje leeg te laten lopen, zodat je je niet meer af te vragen: zit er nog wel genoeg spul in.
Wordt trouwens wel een beetje saai op het forum sinds ik wat minder copy aanlever ( kreeg laats nog een privemail van iemand, hoe ik het in mijn hoofd haalden om nog op dit forum te reageren).
Wilde waarschijnlijk mijn rol innemen als meest gewaarderende schrijver. :bifun :bifun :bifun
Staat de kerstboom al Guus ??? :zwaai :zwaai
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door Harry 341 »

Dre...Ik hoop dat je die Mail op "gepaste wijze"hebt beantwoord.....is een ietwat onbeschofte reactie... :ie :toppie
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: Eerste echte defect: VRAAG

Bericht door raymondo »

ik weet niet wat het normaal kost.... maar nadat mijn waterpomp kapot was gegaan bij 115000 en er een montuer goed keek bleek ook me turbo lek en me uitlaatspritstuk gescheurd. Wat ik hier op het forum ook al gelezen had en dus vaker voorkomt. Ik heb 174 pk aut van 9-2006.
Plaats reactie