Weekend naar Duitsland geweest, 300km heen, 300 terug, stukken hoge snelheid.
Wil gisterochtend wegrijden geeft ie aan: STOP . Moest ik de koelvloeistof controleren.
Stond eindje onder minimum. Bijgevuld, naar zaak gereden (21km) en weer terug, stond er vanochtend weer STOP op het dashboard. Weer zelfde niveau.
Bij dealer afgeperst: waterpomp lekt naar binnen ! Wordt nu vervangen.
Wel verrekte vlug bij 88.500 km. Maar gelukkig voor mij gratis want het is een leaseauto...
Nu mijn vraag: wat ben je normaal gesproken kwijt aan deze reparatie ??? T5/174/aut/2005
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Eerste echte defect: VRAAG
-
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:53
- Locatie: Borger Hunebedhoofdstad
- Contacteer:
Re: Eerste echte defect: VRAAG
Ik denk dat niemand het weet want VW vervangt ze allemaal onder garantie. De mijne is bij 90.000km vervangen. Zelfde probleem. Probeeer de zoekfunctie maar,of liever niet... (wat je dan allemaal leest) Maar toch:
Re: Eerste echte defect: VRAAG
Guus,ik ben toch benieuwd hoe HIJ hier op reageert......
Zet je maar schrap.
Zet je maar schrap.
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Eerste echte defect: VRAAG
Bedoel je het P-woord
Re: Eerste echte defect: VRAAG
Wees niet bevreest Guus, ik ben altijd mild met het geven van mijn mening.
Ach, je moet maar zo denken: ben ik zelf waterdicht ????
Een extra compumtie van een bepaalde vloeistof, kan worden afgeleid uit het feit dat de berijder zelf ook wel eens te veel drinkt.
( de auto volgt de baas).
En waarschijnlijk is bij jou dit ook het geval .
Hoe dan ook, ik weet dat jij veel waarde hecht aan mijn oordeel als techneut op auto gebied, dus ik stel voor om het tankje leeg te laten lopen, zodat je je niet meer af te vragen: zit er nog wel genoeg spul in.
Wordt trouwens wel een beetje saai op het forum sinds ik wat minder copy aanlever ( kreeg laats nog een privemail van iemand, hoe ik het in mijn hoofd haalden om nog op dit forum te reageren).
Wilde waarschijnlijk mijn rol innemen als meest gewaarderende schrijver.
Staat de kerstboom al Guus ???
Ach, je moet maar zo denken: ben ik zelf waterdicht ????
Een extra compumtie van een bepaalde vloeistof, kan worden afgeleid uit het feit dat de berijder zelf ook wel eens te veel drinkt.
( de auto volgt de baas).
En waarschijnlijk is bij jou dit ook het geval .
Hoe dan ook, ik weet dat jij veel waarde hecht aan mijn oordeel als techneut op auto gebied, dus ik stel voor om het tankje leeg te laten lopen, zodat je je niet meer af te vragen: zit er nog wel genoeg spul in.
Wordt trouwens wel een beetje saai op het forum sinds ik wat minder copy aanlever ( kreeg laats nog een privemail van iemand, hoe ik het in mijn hoofd haalden om nog op dit forum te reageren).
Wilde waarschijnlijk mijn rol innemen als meest gewaarderende schrijver.
Staat de kerstboom al Guus ???
Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Re: Eerste echte defect: VRAAG
Dre...Ik hoop dat je die Mail op "gepaste wijze"hebt beantwoord.....is een ietwat onbeschofte reactie...
grtz.Harry
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Re: Eerste echte defect: VRAAG
ik weet niet wat het normaal kost.... maar nadat mijn waterpomp kapot was gegaan bij 115000 en er een montuer goed keek bleek ook me turbo lek en me uitlaatspritstuk gescheurd. Wat ik hier op het forum ook al gelezen had en dus vaker voorkomt. Ik heb 174 pk aut van 9-2006.