Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Vraag stalen ventielen

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Hans 678
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:36
Locatie: Franeker

Re: Vraag stalen ventielen

Bericht door Hans 678 »

bartt4 schreef:ik heb je mail gelezen neem morgen mee en stuur ze zaterdag op per post. zijn rvs ventielen. leg de montage wel uit in briefje bij paketje.
Bart, hartstikke bedankt man!! Ik zal ze gelijk laten vervangen...doe je bij het pakketje ook even je gegevens, of anders per mail, zodat ik je het verschuldigde bedrag kan overmaken...
:yes :yes
Frits611 schreef:Hey Hans,

Nog alles kits @ Dushi Korsou?

Doe wel even rubber dopjes op de stalen ventielen. Heb wel een gehad dat jongens van die halfords dopjes derop hebben en die roesten vast, toch lastig als je je banden wilt pompen. Zeker met die zeelucht daar!

Geniet nog van je tijd daar, denk er nog zo vaak aan terug in die drukke kouwe zooi hier.

Konmindamentu!

Frits
He Frits, hier op dushi Korsou is alles nog hopi bon hoor! alleen het lijkt hier nu wel een Hollandse herfst..de regen komt met bakken uit de lucht.
Dan weet jij wel hoe de wegen hier eruit zien, je kan beter een boot hebben :groteogen het is ook nog maar 26 graden..dus best wel fris :winter
Groeten Afbeelding Hans 678
Afbeelding T4 California Generation 2.5TDi Syncro 2001 Afbeelding
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Vraag stalen ventielen

Bericht door bartt4 »

je hebt mail terug en je ventielen zijn onderweg :T44EVER :wjw sucsessssssss er mee en heb er 1 extra in gedaan voor je reserve. 5 halen 4 betalen weetjewel korting :klappen :klappen :toppie
RUBBEREXPRESS
olle griese
Berichten: 1489
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:00

Re: Vraag stalen ventielen

Bericht door olle griese »

Ik heb ook metalen ventieldoppen en ventielen maar de dopjes gaan wel degelijk hartstikke vast zitten.
Ik heb dat nu opgelost door een beetje kopervet op het draad te doen.
Gebruikersavatar
Hans 678
Berichten: 353
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:36
Locatie: Franeker

Re: Vraag stalen ventielen

Bericht door Hans 678 »

bartt4 schreef:je hebt mail terug en je ventielen zijn onderweg :T44EVER :wjw sucsessssssss er mee en heb er 1 extra in gedaan voor je reserve. 5 halen 4 betalen weetjewel korting :klappen :klappen :toppie
Bart, ik heb je :mail ontvangen ik zal het bedrag zsm overstorten...Dank voor de :wjw korting :toppie man..
Ik laat het weten als ik het pakket ontvangen heb..
Groeten Afbeelding Hans 678
Afbeelding T4 California Generation 2.5TDi Syncro 2001 Afbeelding
Plaats reactie