Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

van MCD naar MFD

vragen over de T5
Plaats reactie
blokhuis
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 sep 2007, 18:00

van MCD naar MFD

Bericht door blokhuis »

Hallo WJWers

ff een vraagje ik heb een t5 van 06-2007 met mcd systeem nu heb ik van een vriend voor een mats prijsje een mfd systeem gekocht :toppie
nu werkt alles alleen het nieuwe systeem kan de straten niet vinden en ziet alles wel, plaats straten en dergelijk
is dit iets kleins en kan dat mij vertellen

groeten Ronny
Gebruikersavatar
appie
Berichten: 386
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:04
Locatie: zwarte haan
Contacteer:

Re: van MCD naar MFD

Bericht door appie »

Hoi, de straten worden getoond op het info display tussen de klokken. De T5 met standaard NAVI MFD hebben een groot display, wil je dus de straten zien dien je een andere tellerwinkel te plaatsen.
Neemt de bus!
blokhuis
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 sep 2007, 18:00

Re: van MCD naar MFD

Bericht door blokhuis »

Appie bedankt voor jou reactie,
Maar ik bedoel eigenlijk ik had een orginele mcd in mijn t5 en nu de mfd(kleuren scherm) en deze doet het perfect alleen de navi doet het nog niet hij ziet de sattelieten wel maar kan de straten nog niet helemaal vinden

groeten
hisolid
Berichten: 80
Lid geworden op: 14 jan 2008, 15:25

Re: van MCD naar MFD

Bericht door hisolid »

ik weet niet zeker,maar volgens moet deze op de canbus aangesloten worden, de navigate maakt nl. gebruik van het tacho signaal.
Ik heb t zelfde probleem gehad met een mfd-rns 2, grootbeeld dvd navigatie van vw.
Ik heb 't destijds door een mobiele inbouw service laten doen, wat niet duur, met inbouw van een nokia carkit incl. carkit en aansluiten van de mfd was ik iets van €250,= kwijt.
blokhuis
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 sep 2007, 18:00

Re: van MCD naar MFD

Bericht door blokhuis »

Hallo,

ff bij de dealer geweest en het probleem is opgelost het was het snelheids signaal
dus mijn nieuwe MFD systeem draait als een trien SUPER :adhd
Plaats reactie