Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ruimte tussenwand t5

vragen over de T5
Plaats reactie
mark...
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 mar 2007, 10:09

ruimte tussenwand t5

Bericht door mark... »

ik vroeg me af of de scheidingswanden die bij een enkele cabine tegenwoordig wat ruimer naar achter staan. Ik heb een t5 besteld en heb een tussenwand meebesteld.Bij mijn huidige t5 heb ik deze later in laten bouwen maar dat is niet goed gebeurd dus heb ik hem nu direct meebesteld.
Ik weet dus niet of deze in nederland ingebouwd worden,zoals omos of dat dit in de fabriek gebeurd.Heeft iemand ervaring hiermee?

gr
Mark

mark...


Reakties: 18
Geregistreerd op: ma maart 12, 2007 10:09
Gebruikersavatar
BigRuud
Berichten: 486
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Fryslan

Re: ruimte tussenwand t5

Bericht door BigRuud »

Afbestellen dat ding :bonk Die wanden vanaf de fabriek zijn waardeloos, zit je echt vlak op het stuur, en kan je je stoel niet even lekker in de lounche stand zetten. gewoon en mooie beklede polyesther tussenwand bestellen bij profiglass (staat bij de links) deze monteren hem ook wel.

:wjw :wjw :wjw :wjw :wjw :wjw
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
alfagek
Berichten: 541
Lid geworden op: 25 okt 2008, 17:42
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ruimte tussenwand t5

Bericht door alfagek »

Heb de polyester tussenwand gewoon bij de dealer vandaan besteld, gelijk met mijn nieuwe T5.

Gr,
Bob.
T6 - 204 DSG LWB Indium grey metallic met 20"
Damy

Re: ruimte tussenwand t5

Bericht door Damy »

alfagek schreef:Heb de polyester tussenwand gewoon bij de dealer vandaan besteld, gelijk met mijn nieuwe T5.

Gr,
Bob.

Same Here...
Kobus
Berichten: 357
Lid geworden op: 15 jan 2007, 08:47

Re: ruimte tussenwand t5

Bericht door Kobus »

Ik heb de originele stalen tussenwand af fabriek en zit uitstekend, ook oplangere ritten (ben 1.85 m lang, of kort...). De stoel staat in de achterste stand en de rugleuning naar achteren tegen de achterwand. Je zit dan redelijk rechtop; ik ga liever zitten ipv liggen achter het stuur....
stop the rat race
Damy

Re: ruimte tussenwand t5

Bericht door Damy »

Ik heb nu ook de originele stalen wand en dat zit prima!
Nu een T-Edition besteld en kan er af-fabriek geen stalen wand in, maar wel een achteraf schot van kunststof.
Plaats reactie