Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Los halen van de deurpanelen, extra schroeven

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Los halen van de deurpanelen, extra schroeven

Bericht door Multivan Generation »

Hallo,
Als je originele deurpanelen hebt, met speakerhouders, dan zijn die speakerhouders met gebruik making van drie klemplaatjes en drie wat langere schroeven bevestigt tussen de deurbak en het deurpaneel. De schroeven echter gaan "dieper" en klemmen vast aan de klemplaatjes die in de deur zelf bevestigd zijn.

Normaal zou ik even een foto daarvan maken, maar zit nu in het buitenland en de foto's zijn niet op deze laptop.
Opvulringen zou je dus niet nodig moeten hebben.

De maximale maat aan speakers die je kunt monteren zijn een diameter van 17 cm en een maximale diepte (met flinke aanpassing van de speakerhouder), dus een maximale inbouwdiepte van 65 mm.
Je zou eventueel nog wat diepere speakers kunnen monteren, maar dan zul je wel opvulringen moeten gebruiken. Een maximale speelruimte van een mm of 6 heb je dan nog als extra..

Hopelijk kun je hier wat mee..
Wil je wat voorbeeld plaatjes? Stuur me dan een email en ik stuur je van het weekend wat plaatjes op.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie