Roger B. schreef:door VW voorgeschreven.... lamenielachen.....De importeur van VW is, zoals wij allen weten.. PON.
Wat we wellicht niet allemaal weten is dat PON wel meer importeert..... oa banden van.... u raad het al..Continenal...
Sterker nog, Pon heeft jaren lang de banden van nieuwe auto's afkomstig vanaf de fabriek vervangen voor Conti's en de fabrieksmatig geleverde banden retour fabriek gestuurd (en VW ging hier nog mee accoord ook)......
Dat is inderdaad zo .frank884 schreef:het is voor iedereen persoonlijk welke specifieke eigenschappen men belangrijk vindt.
en dat zijn denk ik ook geen bestelwagenbanden maar personenautobanden, en gezien je in België woont zullen SI en LI wel kloppen nietwaar?Pascal-141 schreef: Ik ben heel tevreden van mijn 235/45/17 banden , die hebben goede grip en goede baanvastheid .
En ja , ze gaan niet zolang mee , en zijn iets duurder dan die standaard kruiwagenwielen , maar so what ?
Roger B. schreef:en dat zijn denk ik ook geen bestelwagenbanden maar personenautobanden, en gezien je in België woont zullen SI en LI wel kloppen nietwaar?Pascal-141 schreef: Ik ben heel tevreden van mijn 235/45/17 banden , die hebben goede grip en goede baanvastheid .
En ja , ze gaan niet zolang mee , en zijn iets duurder dan die standaard kruiwagenwielen , maar so what ?
Dat wel, maar als je een 102 pk hebt, dan is het minimaal een T1000 en die hebben volgens mij een hogere LI nodig als 97Mijn banden hebben laadindex van 97 , is op zich voldoende en veilig voor een T4 .