Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stoelen bekleden enzo

vragen over de T4
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: stoelen bekleden enzo

Bericht door pluuke »

Ik heb eens in een Volvo T5 gezeten, die hebben ook Alcantara op de middenbaan....
Dat zit super.

Door de wangen van leer te maken blijft het in- en uitstappen dan ook makkelijk gaan.
Hier schuif je bij onze bussen altijd best sterk overheen, tenzij je je kont echt optilt.

(Ik heb mijn vrouw dat zelfs al aangeleerd, deze had de neiging om de benen 90° naar buiten te draaien, en dan te doen alsof je van een glijbaan afging.......NEEEEEEEEE ! optillen die kont. :bifun :bifun :bifun )

Maar het lijkt me geen makkelijk klussie, het zal na een stoelhoes of 3-4 wel beter gaan.
Maar als je ziet hoe vaak het wordt afgeleverd met plooien > geeeen gezicht.
Bijlagen
Volvo T5.jpg
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: stoelen bekleden enzo

Bericht door Roger B. (11)61 »

als ik even gok hoeveel alcantara en leer er in een stoel gaat....hooguit 1m bij 1,4 meter alcantara denk ik (middenbaan over zitvlak en rugleuning) en dan1,5m bij 3m voor het leer dan zit je op pakweg 40 euro stof per stoel...... kun je het nog eens een keer voor over doen als het niet goed is :bifun

en je begint natuurlijk met de hoofdsteunen, als die mooi lukken ga je naar de armleuningen..... als dat ook lukt begin je met de stoelzitting..... als die ook lukt ga je de rugleuning doen.....

en als het erg goed gelukt is krijg je het druk in je vrije tijd :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Re: stoelen bekleden enzo

Bericht door pluuke »

En voordat je het weet heb je dan een oud en uitstervend ambacht weer nieuw leven ingeblazen.....
Lijkt me niet eens een hele slechte manier om de kost mee te verdienen. :toppie
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: stoelen bekleden enzo

Bericht door Roger B. (11)61 »

eerst maar eens zien dat ik verder kom dan hoofdsteunen proberen te bekleden :bifun :bifun :bifun :bifun
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie