Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Westfalia california coast camper bouwen

vragen over de T4
Gebruikersavatar
BenTDI
Berichten: 656
Lid geworden op: 26 mei 2009, 14:55
Locatie: G...= Kaasstad+ Stroopwafels-Zuidholland

Re: Westfalia california coast camper bouwen

Bericht door BenTDI »

Peter.v/d.S schreef:Mensen als eerste fantastisch hoe hier door jullie op gereageerd wordt.
Het wordt allemaal een stuk duidelijker zo.
Ik vraag me af als ik hem er b.v. op laat zetten door Jwg campers wat Mickel voorstelt is dan wel een sterkte berekening geregeld voor de rdw.
Het schijnt een stuk makkelijker bouwen zijn als het dak dr al op zit...(klote rug ,lees eerste bericht :klappen )
Maar laten keuren voor het dak erop zit heeft ook wel wat. :toppie
ps: kom uit Den Bosch( werd ook gevraagd).

groet
Peter v/d Sluys.
Bij mijn keuring in 2009 bij RDW in Waddinxveen zuid holland begon ie gelijk over de Remmen en over waar heb je de spanten gelaten ??? een groot gat gemaakt? Hij stond er als een echte california coach...Compleet met dak erop ..
Moest een M1 verklaring aanvragen bij de importeur Pon in Leusden -Amersfoort...schrok me rot ,denk het gaat niet door die keuring ...maar heb daarna Het hoofd kantoor in Lelystad gebeld en die zeiden om welk vw type en welk merk ombouw het ging ....Westfalia zei ik ...O geen probleem als je het volgens die richtlijnen gedaan hebt is het goed en hij kwam bij mij thuis voor de deur keuren :bifun Het zat allemaal prima hoor met de kit en klinknagels etc etc is toch goed gekeurd ..koste me wel een M1 verklaring van de importeur 35 euro :toppie (hij heeft 4 schijfremmen rondom)
Doe het wel GOED met die richt lijnen dus met de kit en klinknagels moet het zeker goed zitten (versteviging voor je casco,en de gordel bevestiging orgineel houden...alhoewel ik soms nog wel eens wat aanpassingen zie op de meeting foto's.
Groet Ben :werkaanT4 :werkaanT4 :werkaanT4 :werkaanT4
Bijlagen
IMG_7604 nr2.JPG
PLUK PLEZIER RIJ T4 EN VOOR JE HET WEET HEB JE EEN T4 DATE
Plaats reactie