nou jongens ik heb zitten kijken na dat elektrische schema maar vind het maar onduidelijk. is er geen schema waarbij staan welke kleur draad op welke pin moet of kan iemand misschien een foto van zijn verlichting maken die ook in een t5 t5 gp koplampen heeft zitten?
ben zelf elektrischieen maar kom hier niet uit ben al een uur of 2 bezig geweest met meten en dergelijke maar het wil niet lukken wie kan mij helpen hiermee door middel van een duidelijke foto of met de beschrijving welke draad op welke pin moet???
alvast bedankt jongens
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
t5 naar t5 gp omgebouwd
- T5austria
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 06 mei 2010, 21:46
- Locatie: Avenhorn & Bad Kleinkirchheim
- Contacteer:
Re: t5 naar t5 gp omgebouwd
De tien polige stekker is als volgt bevolkt (T5GP).
Rechts. ( 2009 ->)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Dagrijverlichting
5. Massa
6. Dimlicht
7.
8. Grootlicht
9. Richting Rechts
10. Stadslicht
Links. (2009 ->)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Dagrijverlichting
5. Massa
6. Dimlicht
7.
8. Grootlicht
9. Richting Links
10. Stadslicht
T5 bouwjaar 2003 tot 2009.
Rechts ( 2003 - 2009)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2.
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Massa
5. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
6. Richting Rechts
7. Grootlicht
8. Massa
9. Dimlicht
10. Stadslicht
Links. (2003 - 2009)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2.
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Massa
5. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
6. Richting Rechts
7. Grootlicht
8. Massa
9. Dimlicht
10. Stadslicht
Rechts. ( 2009 ->)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Dagrijverlichting
5. Massa
6. Dimlicht
7.
8. Grootlicht
9. Richting Rechts
10. Stadslicht
Links. (2009 ->)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Dagrijverlichting
5. Massa
6. Dimlicht
7.
8. Grootlicht
9. Richting Links
10. Stadslicht
T5 bouwjaar 2003 tot 2009.
Rechts ( 2003 - 2009)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2.
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Massa
5. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
6. Richting Rechts
7. Grootlicht
8. Massa
9. Dimlicht
10. Stadslicht
Links. (2003 - 2009)
1. Koplamp Stelmotor Voedingsspanning 12Volts
2.
3. Koplamp Stelmotor Massa
4. Massa
5. Koplamp Stelmotor vanaf stelwieltje lichtbundel-hoogteverstelling
6. Richting Rechts
7. Grootlicht
8. Massa
9. Dimlicht
10. Stadslicht
Re: t5 naar t5 gp omgebouwd
hey hallo,
Mijn vriendin heeft afgelopen week een ongeluk gehad met men t5 geen voorang gehad van een auto dus als gevolg neus in elkaar.
Nu heb ik de keuze om er een t5 gp neus op te zetten alleen nu heb ik men vraagtekens bij de motorkap, die moet volgens mij ook vernieuwd worden.
Heb ook een duits blad doorgespit waar het instaat alleen daar word niet over een motorkap gesproken, vandaar mijn vraagtekens, wie kan mij hier mee helpen.
groeten Jan
Mijn vriendin heeft afgelopen week een ongeluk gehad met men t5 geen voorang gehad van een auto dus als gevolg neus in elkaar.
Nu heb ik de keuze om er een t5 gp neus op te zetten alleen nu heb ik men vraagtekens bij de motorkap, die moet volgens mij ook vernieuwd worden.
Heb ook een duits blad doorgespit waar het instaat alleen daar word niet over een motorkap gesproken, vandaar mijn vraagtekens, wie kan mij hier mee helpen.
groeten Jan
Re: t5 naar t5 gp omgebouwd
motorkap is anders , geen uitsparing voor vw teken en is ook anders aan de voorruit ( hoger), bij de gp kun je de ruitenwissers niet omhoog zetten in rusttoestand dan raken de armen de kap, daar is een servicestand voor( contact uit en ruitenwisserhendel 1x aantikken).
gr John.
gr John.