ik heb denk ik een bekend probleem, bij 3 wielkasten gaat de lak eraf, steen slag zegt mijn leverancier waar ik de T5 nieuw kocht, Lenferink in Almelo. Zij hebben de auto geimporteerd uit duitsland dus Pon wil van niks weten, kenteken is van 8/2008 maar ik kreeg de auto jan.2010 met 10 km op de teller,in mei 2012 constateer ik dus de lakloslatingen, en een vreemde bobbel op de schuifdeur, allemaal steenslag volgens lenferink, mijn focwa bedrijf weet wel beter, bekend probleem en vind idd nog meer blaasjes op bv linker portier, dus dat is wachten totdat het open spat. Ik wil dit hersteld hebben door lenferink maar ze zijn niet zo royaal. wat te doen ?? foto's zijn beschikbaar
Ik heb het ook meegemaakt, lakgarantie claimen.
Blaasjes spatten open en laten een ronde plek achter, dan is het dus vocht van binnen uit.
En staanslag is een kratertje ( gerafelde plek ) en dat valt dus weer niet onder garantie.
Bij de schuifdeuren zitten rubberen stoppen ( binnen kant deur ) die stoten bij het dicht doen de dorpel gevolg kale plekken en roesten van je dorpel, ik heb hem geclaimt gekregen alleen wilde Pon er niks van weten, gelukkig de schade afdeling van mijn garage wel.