Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 automaat

vragen over de T4
porkie
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 dec 2011, 09:16

Re: T4 automaat

Bericht door porkie »

Weet je wij halen vrijdag de auto op en er staan echt maar 124000km op de teller. Wij hopen er mega veel lol aan te beleven, de proefrit liep voortreffelijk!!!
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: T4 automaat

Bericht door Harry 341 »

Groot gelijk...heel veel plezier met de T4.....en graag foto's!!
grtz.Harry
Bijlagen
Kopie van rood en blauw.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
WV2ZZZ70 Hans
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2010, 20:25

Re: T4 automaat

Bericht door WV2ZZZ70 Hans »

repelsteeltje schreef:aan een benzineblok bij een beetje normaal gebruik is het geen probleem, daar is die automaatbak op uitgelegd. een 2.4 diesel trekt ook geen worst van het bord af, dat gaat ook lang goed...

alleen het hoge koppel van een TDI, daar kennen ze niet tegen...
Ach, mijn 263.000 Caravelle van een oude man gekocht, die er 220.000 mee heeft gereden en ik vind het ook heerlijk om te zoeven met het pedaal op standje 50%. Op de snelweg 110 á 120 max. Ik trek dus rustig op, behalve af en toe heel puberaal bij 'n stoplicht want een 2,5 l benzine automaat trekt als een lier. Ben door jullie waarschuwingen nóg voorzichtiger geworden, maar ik ken een passat-benzine-automaat-rijder die al zonder problemen ver over de 400.000 km. zit, dus 't kan wel... Overigens rijdt mijn kar overwegend op gas (NECAM-systeem met veel problemen in het stationnair-gebied).
Fijne dagen jullie allemaal en een goed 2012 VW-jaar.
Gebruikersavatar
Joris 407
Berichten: 242
Lid geworden op: 06 feb 2011, 14:46

Re: T4 automaat

Bericht door Joris 407 »

Peter 887 schreef:Een diesel van 1999, met 124000 op de teller, klopt dat wel ?
Beetje off topic natuurlijk, maar wou toch even reageren op bovenstaande quote:
Begin dit jaar heb ik een California 2.5 TDI bemachtigd in super staat met nog geen 70.000 op de teller. Onderhoud was bij VW uitgevoerd dus de complete onderhoudshistorie was terug te vinden. Bus komt uit '97! Lot uit de loterij wat mij betreft (de prijs was ook nog eens heel erg ok); ik ben er super blij mee.
Plaats reactie