Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

kindernet

vragen over de T4
kolebrie

Re: kindernet

Bericht door kolebrie »

Joris 407 schreef:Ja, ik zag 'm ook. Zo'n ding heeft wel 't voordeel dat je niets aan je hefdak hoeft te bevestigingen, denk ik? Mp maar in de gaten houden denk ik. Wat is een normale prijs voor zo'n ding? Of is er hier iemand die'm niet meer nodig heeft, omdat de kids groot genoeg zijn?
De zwarte kindernet is iets goedkoper omdat het geheel uit net en lussen bestaat, maar ook daarvoor vragen zij tweedehands de hoofdprijs.
De beugelnet is de luxe type, en is origineel Westfalia, ik zag er eentje van de week op MP- voor 75 euro (vond ik nogal meevallen), tweedehands vraagprijs ligt rond de 100 euro.
Ik heb de mijne via Ebay Duitsland gekocht, en had het geluk dat de Duitser hem de grens over tot aan de deur kwam brengen, (moest in de buurt zijn).
De beugel vind je maar zelden hier, eerder het netje kom je soms nog weleens tegen.
Westfalia producten zijn schreewend duur, maar degelijk.
Men heeft het er vaak ook niet voor over om die (tweedehands) prijs te betalen, ze blijven eigenlijk net zoals de kampeer(California) bus waardevast.


Hou Ebay in de gaten, want daar komen zowel netje als beugel vaker langs dan op MP.

Succes,

:zwaai

Richard
Gebruikersavatar
Joris 407
Berichten: 242
Lid geworden op: 06 feb 2011, 14:46

Re: kindernet

Bericht door Joris 407 »

Mm, voor die prijs redt je het misschien nog wel om zelf iets te maken..
Plaats reactie