Dit was het enige dat aangegeven werd dus ik ben blij!

Om even terug te komen op jou reactie, zoals je op de foto ziet zit die bij een T5 boven in de tank en zal de brandstof in mijn ogen nooit van de bodem worden gezogen door de opvoerpomp.Roger B. (11)61 schreef:aangezien de aanzuig onder in het tankelement, en dus onder in de tank zit, OOK al de tank vol is, lijkt me dat een broodje aap verhaal dat vaak de kop op steekt..ktmkrik schreef: Brandstoffilter kan een oorzaak zijn maar dat ligt vaak aan het tankgedrag, als je wacht tot je tank nagenoeg leeg is kan er eventueel troep uit de tank in het filterkomen.
Maar defecte brandstofpomp lijkt me heel aannemelijk, als je motor loopt en de pomp kapt ermee zal ie tekort aan diesel krijgen, bij uitgezette motor gaat ie dan niet meer aan.
wat voor T5 met welke motor uit welk bouwjaar> gekocht met garantie die nog niet verlopen is? probleem verkoper!
Mischa schreef:Het is idd aan het licht gekomen tijdens het uitlezen.
Dit was het enige dat aangegeven werd dus ik ben blij!
![]()
lucht uit de tank zuigen gaat betekenen dat je tank, op den duur, vacuüm getrokken wordt,harry t5 191 schreef:Tuurlijk loopt de aanzuigbuis inde tank tot vlak boven de bodem.
Anders zou er toch alleen lucht uit de tank gepompt worden.![]()
![]()
![]()
Sorry Peter!Multivan Generation schreef:lucht uit de tank zuigen gaat betekenen dat je tank, op den duur, vacuüm getrokken wordt,harry t5 191 schreef:Tuurlijk loopt de aanzuigbuis inde tank tot vlak boven de bodem.
Anders zou er toch alleen lucht uit de tank gepompt worden.![]()
![]()
![]()
met als gevolg een verminderde capaciteit