wat ik wil zeggen voor mij is de VW T4 T5 de best.

Opdracht: betrap mij op een negatieve ervaring over de de 2 T5 bussen die ik heb gehad.harry t5 191 schreef:Tis een vriend van Painter!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Alex,alex90 schreef:Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk Volkswagen geil ben/was. Voor mijn werk beheer ik ondermeer een wagenpark van 70 auto's en helaas, maar de VW is echt niet het beste product wat er rijdt (helaas geloven ze bij vw dit nog steeds).
Zelf rijdt ik nu in mijn 2e T5, eerst een 105 Pk en nu een 174pk. Als ik ga kijken hoevaak ik in de garage sta (haakse koppelingen stuurinrichting, complete nieuwe stuur inrichting, raammechanisme wat afbreekt, waterpomp, stuurbekrachtigingspomp, roest, dubbele cabine, verbrande koplampen, grepen die afbreken, enz. enz.) Mijn Bus wordt prive gereden, heeft in 3 jaar tijd 53.000 km gereden en ik ben een zeer nette rijder; ik kan dan alleen maar zeggen, als hij rijd is het een super auto, maar als hij in de garage staat vervloek ik hem en daar staat hij toch wel iedere maand een keer.
Mijn conclusie na 4 jaar transporter en bij elkaar 75.000 km, het is voor mij de mooiste bus om te zien maar als ik nog een nieuwe had kunnen kopen (lang leven afschaffing grijs voor particulier) dan denk ik niet dat ik weer een transporter had gekocht.