Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

janken/zoemen bij 80 km/uur

vragen over de T4
Gebruikersavatar
erik988
Berichten: 184
Lid geworden op: 01 feb 2007, 00:50
Locatie: Borne
Contacteer:

Re: janken/zoemen bij 80 km/uur

Bericht door erik988 »

Aai, da's balen. Heel veel succes met de klus.

Endebendebus schreef:
erik988 schreef:Ha Thomas,
Is het niet iets simpels als een stukje los dakrubber? Bij mij was ook een keer het dakrubber op een lange zijde wat van de schaal losgetrild en dat gaf ook een vaag geluid...
Succes met de speurtocht.
groetjes.
Hoi Erik,
Nee het is echt het rechter wiellager. Helaas. :muur Ga nu de lagers bestellen en dan maar sleutelen. Eerst voor de vakantie de rechterkant en na de vakantie de andere kant.. Ik rijdt gewoon niet ontspannen met de wetenschap van een dergelijk mankement en bijbehorende geluiden. Een pokke klus. :zwaai
Al ruim 500.000 km plezier met de T4
http://www.camperbus.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://pectoralis.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: janken/zoemen bij 80 km/uur

Bericht door Endebendebus »

Zo, vandaag nieuwe lagers van SKF in huis. Aan de slag, 't is tenslotte vakantie. :gekte
Op het gemakkie alles eens demonteren. en tjee wat zit dat bovenste fusee vast. Een Kukko kogelgewricht perser gekocht............80 euri :ie Maar met een knal los.
De rest was feitelijk zo los. dank zij pluukes fusee uitdruk tool ook gelijk maar de fusee vervangen. En de hele naaf/fuseeplaat lager toestand naar Ali om de hoek voor 3 tientjes laten fixen. Morgen het spul weer in elkaar en gelijk maar ff in de rostschutz gespoten. Hopelijk dan stilte......en na de vakantie andere kant :toppie
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Gebruikersavatar
Endebendebus
Berichten: 934
Lid geworden op: 02 nov 2008, 13:28
Locatie: Midden Nederland

Re: janken/zoemen bij 80 km/uur

Bericht door Endebendebus »

Vlak bij Breda richting zuiden........"Heb ik die onderste fusee wel met de momentsleutel aangetrokken??, Of heb ik ze er alleen ingedraaid? ....... :ikrij :nuts Vrouw in de stress en ik een spook in mijn nek! :muur .Je kent dat wel; op het moment dat die slap ouwehoerende buurman langs kwam om te vertellen dat hij in zijn tijd.....enfin vast herkenbaar, weg focus! :ie Dus hup snelweg af naar de eerste de beste brug in een garage even vragen. Geen probleem hoor....we kijken wel effies. Wiel eraf...vast als een huis!.. :toppie :bifun Kosten: natuurlijk niks"u bent hier in Braband, en we willen niet uw vakantie bederven hoor :toppie :toppie
Groetjes Thomas
Tot camper omgebouwde politiebus (Waddeneiland) uit 2003, 2,5 tdi ACV, licht gekieteld.
Plaats reactie