Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Audio ingebouwd vandaag.

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Fred, ben net meteen wezen kijken, en inderdaad heb ik die lus ook ! Als ik aan die lus trek komt de bank naar voren, maar de zitting zit toch echt vastgebout bij mij......
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

zal morgen even bij mij kijken, maar heb jouw foto,s gezien, voor 100% dat het kan,je zal alleen met het stuk dc zitten wat onder de zitting zit, bij je gordels zit hij ook aan de houder gehaakt.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Fred, als je op mijn eerste foto kijkt zie je nog net de zitting op zijn kant staan, Aan de onderkant zie je twee stalen beugels. Deze zaten bij mij met bouten en moeren vast....
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

je ziet toch ook die gasveren zitten?die zijn voor het kantelen.Als je op de foto kijkt zij je de 2 voeten zitten aaan de laadruimtezijde, hier steekt een knop uit die groen gekleurd is,die moet je indrukken dan klik je hem eruit, staat tevens in je boekje trouwens.
alleen waarschijnlijk zit je me de dc die om de bank is heen gebouwd.Ik heb hem losgehaald, en anders vastgezet, deze is er nu in 2 tellen uit, en de bak in 3 tellen daarna.
Gebruikersavatar
Schildertje
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 mei 2007, 18:21
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Bericht door Schildertje »

Oke Fred, ik ga nog ff studeren en anders moeten we maar eens een keer meeten want dan nu wil ik het weten ook :lach
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !
Plaats reactie