heb ook net eentje gekocht , en net het zelfde , alleen enkel cabine
heb ook de ruiten en spiegels klaar liggen als ook de deurpanelen en dash van een caravelle
was het moeilijk om de ruiten en spiegels aan te passen op de zekering kast ,
heb ook net eentje gekocht , en net het zelfde , alleen enkel cabine
heb ook de ruiten en spiegels klaar liggen als ook de deurpanelen en dash van een caravelle
was het moeilijk om de ruiten en spiegels aan te passen op de zekering kast ,
ga dees zeker volgen ;)
Vond het persoonlijk vrij goe meevallen, enkel aan zekeringkast effe zitte sukkelen omdat ik de juiste stekkers niet vond. Mocht je hulp nodig hebben wil ik graag helpen. Een 2de keer gaat steeds sneller dan de eerste keer. In de deuren zelf viel het heel goed mee als ik het dan vergelijk met bv een golf 3 waar de deuren kleiner zijn en dus minder ruimte.
Viola, alle onderdelen voor de koppakking te vervangen en de distributie zen besteld alsook een oliekoelerkit. Hopelijk heb ik ze tegen einde van de week. Daarna gaan we zien voor een intercooler te bestellen. Maar eerst hem terug rijdend krijgen.
OldschoolCustoms schreef:Hier al een foto van de us pinker aanpassing (pinker brand nu als standlicht mee)
Hoe heb je dit aangepast?
Zal er morgen foto's van maken,
Is redelijk simpel, de lamphouder is vervangen door een van een New-Beetle waar een dubbelpolige lamp inpast, en dan de bijhorende oranje dubbelpolige lamp erbij kopen, beide origineel VW kan de stuknrs bezorgen enkel ben je 44euro ongeveer kwijt voor beide kanten en dan moet je of je bedrading simpel aanpassen zoals ik tijdelijk gedaan heb of de bijpassende stekker met aansluitingen bestellen. Maar dan zit je rap +100euro vrees ik
jaakske schreef:hoppa , ook gas aan het geven precies
poging doen voor meer pk's ?
Meer pk's ja en nee, een beetje meer zodat hij vlotter rijd en toch nog betrouwbaar is ja.
Wil ik snel gaan en me amuseren heb ik men golf'ke 2 nog. Daar komt binnenkort een andere uitlaatlijn uit en dan uiteindelijk is zien voor de ombouw van automaat naar manueel
OldschoolCustoms schreef:Zal er morgen foto's van maken,
Is redelijk simpel, de lamphouder is vervangen door een van een New-Beetle waar een dubbelpolige lamp inpast, en dan de bijhorende oranje dubbelpolige lamp erbij kopen, beide origineel VW kan de stuknrs bezorgen enkel ben je 44euro ongeveer kwijt voor beide kanten en dan moet je of je bedrading simpel aanpassen zoals ik tijdelijk gedaan heb of de bijpassende stekker met aansluitingen bestellen. Maar dan zit je rap +100euro vrees ik
Kijk, naar zo'n oplossing ben ik al een tijdje op zoek! Als je onderdeelnummers hebt dan graag.
De bedrading kan ik zelf wel aanpassen :-)
Je kunt ook voor 40 euro een US module kopen.
Deze moet je dan inbouwen tussen het stadslicht en de richtingaanwijzer.
Ik heb er nog 2 setjes van liggen, 1 voor in de T4 en 1 voor de heb...
Heb al een setje in de Golf 3 gebouwd.
Met de modules die ik heb gekocht brand de RAW met het stadslicht mee op gereduceerde spanning, behalve als de RAW aangaat, dan schakelt de stadslicht functie uit en gaat hij aan uit knipperen op normale spanning.
Heb ik zelf ook gehad, heb zelf modules zelf beginnen te maken zelfs met een aan en uit knop erop. Maar voor mij is de optie met de originele VW onderdelen properder en komt mooier uit, anders wordt je lamp van 21w op 40% ofzo aangedaan terwijl je bij de dubbelpolige oplossing een gloeidraad van 10w en 1 van 21w hebt.
Maar vandaag geen tijd gehad voor de foto'D morgen maak ik ze alvast samen met de stuknr's