Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Wat een slechte spiegels!!

vragen over de T4
Gebruikersavatar
willemvanbenthem
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 okt 2016, 21:16

Re: Wat een slechte spiegels!!

Bericht door willemvanbenthem »

Hoeveel cm staat de buitenste kant van de spiegel verder naar buiten dan de normale spiegels? Ze zijn namelijk wel weer smaller; dus ik zou denken dat het niet veel oplevert. M.a.w.: hoeveel cm. kun je extra langs je ahw. kijken?
T4; 2,5 tdi kombi 75 KW (99 KW en 310 NM tuning) ; 2002
Gebruikersavatar
Good ole pick-up
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:06

Re: Wat een slechte spiegels!!

Bericht door Good ole pick-up »

willemvanbenthem schreef:Zijn die beugelspiegels nog te koop? Lijkt me handig voor de sleurhut.
Nee sorry, ik had ze op marktplaats gezet voor weinig en ik was ze vrij nel kwijt.
Niet dat je er wat aan mist hoor, ze zagen er na 25jaar zware mishandeling niet zo heel best meer uit en het spiegelglas zat vastgekit.
Ik denk niet dat een echte liefhebber zulke lelijke spiegels op z'n auto zou schroeven.
willemvanbenthem schreef:Hoeveel cm staat de buitenste kant van de spiegel verder naar buiten dan de normale spiegels? Ze zijn namelijk wel weer smaller; dus ik zou denken dat het niet veel oplevert. M.a.w.: hoeveel cm. kun je extra langs je ahw. kijken?
Ik denk dat ze voor het caravan trekken wel geschikt zouden zijn, deze spiegels zijn namelijk zo gemaakt dat als je een pickup met huifopbouw hebt je er nog steeds langs kunt kijken, en zo'n opbouw is behoorlijk breed.

Afbeeldingscreenshot windows 7
Plaats reactie