Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

slappe achterbumper door trekhaak

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Bericht door Henk250 »

Dat was bij de VW Garage.in Oirschot,waar anders??

:bonk :bonk

De moderne bumpers,zijn ook veel dunner dan die van een jaar of 3 geleden,dus ook slapper etc,waarom VW??

Een bumper uit bijv 2004 is van dikker kunsstof gemaakt,en steviger dus.

@Bob,hij zal altijd een beetje blijven veren,dit schijnt zo te horen............

:muur :muur
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
sjonnie
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mei 2007, 13:38
Locatie: zaandam

Bericht door sjonnie »

Hoe kan de bumper dan in veren??? wordt de balk vervangen dan als er een trekhaak onder komt??? ik dacht dat de balk verwijderd werd omdat anders de trekhaak niet zou passen?? maar dat is dus niet bij jou het geval??
Gebruikersavatar
bob de bosbouwer
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 apr 2007, 22:54
Locatie: zaandam

Bericht door bob de bosbouwer »

hahaha oirschot, nee daar krijgt mn bussie heimwee :lach

heb nog s ff goed gekeken onder mijn bumpertje, de originele stalen balk zit er niet meer onder, maar zit wel een vrij brede trekhaak balk onder.. dekt iets meer dan 3/4 van de plastic bumper..
kon geen foto maken, was weer s donker voordat ik thuis kwam..
vind het wel een beetje boel slap dat plastic, zouden ze dat zo slap maken voor de fietsers en voetgangers die je aan kunt rijden :bifun :bifun :bifun
zodat je ze niet echt kan verwonden maar alleen je bumper aan puin kunt rijden....

gr. ruud
4-motion 215pk.... ga over land en zand....(bijna) niets kan me stoppen.........
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33889
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

bob de bosbouwer schreef: vind het wel een beetje boel slap dat plastic, zouden ze dat zo slap maken voor de fietsers en voetgangers die je aan kunt rijden :bifun :bifun :bifun
zodat je ze niet echt kan verwonden maar alleen je bumper aan puin kunt rijden....

gr. ruud
Ik denk eerder uit het oogpunt van kostenreductie :muur
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie