Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T4 synchro
- Roger B. (11)61
- Berichten: 9154
- Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
- Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
stomstomstom....
net even teruggerekend vanaf de 4000 toeren = 140 km/uur
dan rijdt mijn T4 ACV 102pk ook 2800 toeren bij 120 km/uur
de 3200 toeren die ik in mijn hoofd heb is het toerental bij 104 km/uur dat ik het meest voor me zie op de snelweg
net even teruggerekend vanaf de 4000 toeren = 140 km/uur
dan rijdt mijn T4 ACV 102pk ook 2800 toeren bij 120 km/uur
de 3200 toeren die ik in mijn hoofd heb is het toerental bij 104 km/uur dat ik het meest voor me zie op de snelweg
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- de Masseur
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 14:17
Hey Pim328 - zoals altijd een erg strak antwoord! daar heb je iets aan. je weet echt waar je het over hebt. goed om een VW monteur onder de leden te hebben!
onze synchro (van kennis) in Oostenrijk rijdt al 8jaar of zo zomer en winter de bergjes op en neer. sneeuw of geen sneeuw
over wegen waar je niet eens wilt wandelen = met deze T4 wordt een berghut bevoorradt! bier, drank, eten naar boven - afval ed naar beneden..... - nooit problemen! tenminste de aandrijving niet. zoals eerder te lezen WEL alle dichtingen ed goed nakijken. eens lekkage - altijd lekkage (net als de citroens met hydr. vering)
in principe is de visco-koppeling erg sterk. 1e 2e versnelling is korter - trekt lekker op..
groet Andreas 251
onze synchro (van kennis) in Oostenrijk rijdt al 8jaar of zo zomer en winter de bergjes op en neer. sneeuw of geen sneeuw
over wegen waar je niet eens wilt wandelen = met deze T4 wordt een berghut bevoorradt! bier, drank, eten naar boven - afval ed naar beneden..... - nooit problemen! tenminste de aandrijving niet. zoals eerder te lezen WEL alle dichtingen ed goed nakijken. eens lekkage - altijd lekkage (net als de citroens met hydr. vering)
in principe is de visco-koppeling erg sterk. 1e 2e versnelling is korter - trekt lekker op..
groet Andreas 251
een echte Oostenrijker
zeilgek zonder boot
T4 gek MET T4
Mountainbikegek met fiets
skileraar en alles wat met buitensport te maken heeft
zeilgek zonder boot
T4 gek MET T4
Mountainbikegek met fiets
skileraar en alles wat met buitensport te maken heeft