Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ja ja het is nu zover naar eps

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Bericht door Ron---63--- »

Ziet er super uit Carl !!! Zul je geen spijt van krijgen. De jongen die de boel gemonteerd heeft is een aardige snuiter, die andere magere jongen heeft het bij mij gemonteerd ook een kenner. Heb gezien dat je 2 einddempers erop hebt zitten en 1 tussendemper? Klinkt dus lekker? Op de plaats waar jij de tussendemper hebt zitten is er bij mij een kleine resonator tussen gekomen omdat ik de mijne wat soft vond klinken. En ik heb ook geen einddempers erin. Maar ik heb een 102 pk. Inderdaad het gegrom komt alleen in werking als je veel gas geeft. Absoluut niet storend in de cabine gelukkig !!!!

De mijne zit er nu 3 jaar onder. Na 2 jaar had ik een scheurtje in mn pijp zitten, is gewoon onder garantie keurig verholpen, geen gezeur ofzo. En zo hoort het ook he?

Veel plezier met je brulpijp.

Groet Ron 63
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Henk-1:

Ja dat ben ik met je eens voor mij geld dat ook zeker :klappen
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Peter 887:

ja wad het kost stuur je wel een mail maar niet srikken hoor :ie .

ja het geluid van een zes cil is ook zekker dik hoor je zou ze denk ik zelf maar ff moetten maillen hun weeten wel wad goed is voor jou bus, en als je gaat wel ff wat foto's he.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
carl
Berichten: 489
Lid geworden op: 12 jan 2007, 23:17
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door carl »

@ Ron---63---:

Hee ron ja ben er zeker blij mee :happy

en ja er zitten bij mij 3 dempers onder dat was hu advice om dat de caravelle 150 pk meer geluid produseert dan de 88 pk en de 102 pk dus heb ik dat ook gedaan, vroeger vond ik dat wel mooi dat geluit van een uitlaat maar nu heb ik een gezin en die hoeven ziet zo in de kabaal te zitten :knipoog
heb nu inderdaat een echt mooie geluid je hoort ook echt aleen maar de 5 cilnder's en je heb weer wat meer pouwer onder je kont hihihi :lach
nu nog een chip en dan wil ik wel eens op een test bank staan voor de fun.

Groet

Carl
Afbeelding
T4 TDI caravelle 111 kw met K&N Filter, EPS katvervanger,midden demper, Twee einddempers DTM ovaal.:happy
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Bericht door francisco »

idd ziet er allemaal mega uit :D:D
Plaats reactie