Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

eerste auto, poging 2

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Charles 1065 »

Harry 341 schreef:Allemaal 88pk werkhokken......... :ie
Harry niet alle 88 pk T4 bussen zijn werkhokken!
Er staat ook nog een mooie op Marktplaats van een weetje weller, niet lang meer overigens in perfecte staat! :bifun :bifun
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Roger B. (11)61 »

ricky357 schreef::bifun :bifun :bifun slecht gemanipuleerde foto, rechter achterwiel ontbreekt :nuts :bifun :bifun
en drie dubbele cabines erin :bifun :bifun :bifun :bifun
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door RPS »

Dat is op zich wel makkelijk met kinderen allemaal een eigen stukje auto zonder dat ze elkaar kunnen vervelen onderweg. :bifun :bifun
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Haha, of het idee van dat ene achterwiel is juist dat het een driewieler moet zijn :gekte

Maar zoals ik zei, ik wacht rustig af tot ik iets meer te makken had, toen ik vanmiddag deze tegenkwam :ie . http://link.marktplaats.nl/384662156 Die man heeft geen tel nr erbij staan, maar zodra hij die geeft over of direct terugmailt ga ik daar zaterdag langs!
Gebruikersavatar
HenkK
Berichten: 808
Lid geworden op: 16 jun 2010, 21:49
Locatie: Amsterdam- 06.26888522
Contacteer:

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door HenkK »

Wiel is opgetrokken, staat te pissen. :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Harry 341 »

Pieter E schreef:Haha, of het idee van dat ene achterwiel is juist dat het een driewieler moet zijn :gekte

Maar zoals ik zei, ik wacht rustig af tot ik iets meer te makken had, toen ik vanmiddag deze tegenkwam :ie . http://link.marktplaats.nl/384662156 Die man heeft geen tel nr erbij staan, maar zodra hij die geeft over of direct terugmailt ga ik daar zaterdag langs!
Is volgens mij een (oud) weetjeweller..die dakrails komen me heel bekend voor! :bifun :knipoog
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Jep, dat kan ik me voorstellen. Al trekken sommigen die biedingen terug soms, maar ik hoop dat hij zn tel nr terugmailt of uberhaupt terug mailt zodat ik een afspraak kan maken om te gaan kijken (en kopen als het is wat het lijkt op de 2 plaatjes)

EDIT als je weet wie, dan kan ik hem even pmen :yes

EDIT 2: oei, daar zitten een paar flink mee te bieden. als ik nou zn tel nr had, dan had ik hem al lang kunnen bellen. nu maar hopen dat ie terug gaat mailen..... :alarm
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

De prijs zit nu op 9000 euro, en even voor de zekerheid, is de bus dat nog waard of moet ik hem maar laten lopen?
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pascal-141 »

Pieter E schreef:De prijs zit nu op 9000 euro, en even voor de zekerheid, is de bus dat nog waard of moet ik hem maar laten lopen?
Ik vind 9000eur al meeeeer dan genoeg
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
gait
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jan 2009, 19:26

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door gait »

Wie bang is voor veel kilometers en of eigenaren moet vaak wel meer betalen. We wachten weer in spanning af!
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Roger B. (11)61 »

Pieter E schreef:De prijs zit nu op 9000 euro, en even voor de zekerheid, is de bus dat nog waard of moet ik hem maar laten lopen?
vind 9000 inderdaad al aan de hoge kant, gewoon eerst afwachten of die hoogbieders ook werkelijk zoveel gaan betalen of dat het alleen een truc is om als eerste te gaan kijken
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Bedankt, ja ik zit zelf daar nu net onder, maar hoger dan dit is dus niet handig te bieden. Bedankt zover, ik houd jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
Charles 1065
Berichten: 1061
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:03
Locatie: Silvolde

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Charles 1065 »

Op Marktplaats heb je ook dat mensen bij elkaar laten bieden, bijvoorbeeld door vrienden om de prijs om hoog te drijven.
Als je ergens gaat kijken weet je wat de vraagprijs is, je bekijkt de auto en is de vraagprijs niet overeenkomstig de waarde dan bied je toch bij de auto.
Hoe kun je bieden op een auto waar je niet mee hebt gereden of hebt bekeken? Foto's kunnen gedateerd of bewerkt zijn :wjw

Tenminste zo doe ik mijn transacties via Marktplaats :T44EVER
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Ron---63--- »

Anders kun je ook nog gaan kijken naar deze camper......
http://link.marktplaats.nl/384169936" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparte uitvoering, synchro met spoilerset
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Rens 79 »

Ron---63--- schreef:Anders kun je ook nog gaan kijken naar deze camper......
http://link.marktplaats.nl/384169936" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparte uitvoering, synchro met spoilerset
Loop je niet leeg op de wegenbelasting,loop je wel leeg op de brandstof kosten :muur
Deze topic is al aan zijn 13e pagina begonnen,ik durf te wedden dat bij pagina 20 er nog geen bus gekocht is :bifun
Plaats reactie