Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

was:T5 dubbelcabine en hefdak / wordt: T5 4motion camper?

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SyncRoon
Berichten: 1106
Lid geworden op: 05 nov 2022, 12:09
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen

Re: was:T5 dubbelcabine en hefdak / wordt: T5 4motion camper?

Bericht door SyncRoon »

Ik hou niet zo van lijnzaadolie. Is ook maar een tijdelijke oplossing. Ik heb daar teveel paardentuig en hout mee moeten behandelen. Misschien dat ik ze in de primer zet en gewoon zwart spuit.

Ondertussen wel een week weg geweest maar Duitsland niet meer bereikt. Blij dat de bus weer rijd. Geen problemen onderweg ook al was het 'maar' 1000km rijden heel de week. Vanmiddag terug thuis en het achterlogo lag in de bus. Er gelijk opgezet met dubbelzijdig tape.

De nummerplaathouder met camera (amazon) bevalt. Was even aansluitprobleempje dat ik de kabel was vergeten door te trekken vanaf A-stijl naar de radio. Maar daar kom je uiteindelijk ook achter :bonk De camera werkt goed ingelust op het achteruitrijlicht. Schakelt zonder storing, haperen, strepen, ruis of terug uitvallen in. Beeldhoek is niet optimaal omdat de camera maximaal naar beneden gekanteld is voor zicht op de trekhaak. Voor achteruitrijden dus zo niet geschikt, was voor mij ook enkel voor aanpikken aanhanger (of precies tegen boom/muur parkeren) Voor meer overzicht gebruik ik de achter dashcam die ik op het beeldscherm van de voorzijde-dashcam heb staan.
Bijlagen
20240819_205234[1].jpg
20240819_205137[2].jpg
Groet, Ronald
Plaats reactie