Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
eerste auto, poging 2
Re: eerste auto, poging 2
Ik heb er al 1.
Al anderhalf jaar nu.
mvg Rick
Al anderhalf jaar nu.
mvg Rick
- HenkK
- Contacteer:
Schoonmoeder??

Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
www.hrwerkplaats.nl
Ik denk
dat het
morgen niet
gaat lukken op naar de 20 :klappen
dat het
morgen niet
gaat lukken op naar de 20 :klappen
denk sta maar vroeg op wie weet is de koop rond maar neeee.
dus op naar de 20ste
dus op naar de 20ste
RUBBEREXPRESS
Kolere....was je bed nat?

Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
-
We zijn benieuwd.....Pieter E schreef:Schoenen even daargelaten, daar gaat de
![]()
achteraan. Verder ga ik zoals het er nu naar uitziet zaterdag langs, als die man tijd heeft (hoor ik vanavond). Verder gaat de prijs waarschijnlijk tussen de 8 en 9 duizend, is dat een goede prijs?
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
2018 Hyundai Tucson diesel
- harry t5 191
We kunnen ook een polletje starten,bv bij welke pagina een bus gekocht word!

groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Bijna 15:00 nog geen nieuws
Die pol is een goed idee als we de 20 hebben bereikt en hij nog steeds niet
Grtzzzz,
Han

Die pol is een goed idee als we de 20 hebben bereikt en hij nog steeds niet

Han

Han
T5 128kw 2006 lwb dc aut km:286xxx and stopped counting

Misschien is hij aan het proefrijden
, of gekocht en onderweg
, of even kijken hoe hard hij echt kan
.
Sorry maar anders komen we dadelijk niet aan de 20

Sorry maar anders komen we dadelijk niet aan de 20

Ik snap het wel maar begrijp het niet!
- Ron---63---
En,en,en ???

Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA
Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Hehe ik zal jullie uit de spanning verlossen en mijn bijdrage richting pagina 20 geven. Ik was niet bij mijn computer vandaag anders had ik al eerder gepost. Die man belde mij gisteravond op met de mededeling dat hij panne had gehad met de auto en dat niet voor zaterdag kon fixen en ook zaterdagmiddag vroeg weg moest.
De panne was dat zijn remlichten en cruise control waren uitgevallen, de melding was een knipperende gloeispiraal op het dashboard. Dit had hij al eens gehad toen de bus 1 jaar uit was, toen was het zijn remschakelaar. Nu is het volgens hem waarschijnlijk de remschakelaar en koppelschakelaar. Dit gaat hij eerder laten fixen, dus komende week eerst
voordat ik kan
Dus helaas vandaag geen proef kunnen rijden, goede nieuws is dat ik echt de enige geïnteresseerde ben voor zover het lijkt, waarschijnlijk omdat hij veel te hoog ingezet heeft...

De panne was dat zijn remlichten en cruise control waren uitgevallen, de melding was een knipperende gloeispiraal op het dashboard. Dit had hij al eens gehad toen de bus 1 jaar uit was, toen was het zijn remschakelaar. Nu is het volgens hem waarschijnlijk de remschakelaar en koppelschakelaar. Dit gaat hij eerder laten fixen, dus komende week eerst

Dus helaas vandaag geen proef kunnen rijden, goede nieuws is dat ik echt de enige geïnteresseerde ben voor zover het lijkt, waarschijnlijk omdat hij veel te hoog ingezet heeft...
Laatst gewijzigd door Pieter E op 16 okt 2010, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Weer Niets??
René

René
- Multivan Generation
- Contacteer:
daarmee had je toch wel proef kunnen rijden? 

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Pffff, zou mij persoonlijk geen goed gevoel geven wanneer de ellende al begint voor je proef kunt rijden.
Tsja, en wat kan het dan zijn hè. Er gaan bij mij diverse zaken door het hoofd. Electrische problemen ben je niet zomaar vanaf en komen dus vaak terug. Altijd duur om te repareren en slecht te controleren vwb de kosten. Maandagochtend-auto mischien, accessoires verkeerd aangesloten geweest of in het water gelegen. Niet helemaal tot de dakrand, maar zo voorover van een dijkje en dan net met zijn neus onder. Marters die aan de bedrading hebben gevreten kan natuurlijk ook, of altijd dicht bij zee gestaan en de zoutwaterinvloed die zijn werk heeft gedaan.
Mischien dat iemand anders nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn?
Ik weet het niet, eigenlijk wel, deze zou ik laten staan. Jullie hebben geen "match".
Veel wijsheid gewenst in elk geval
.
Schiet mij net nog door het hoofd, van 2 1 gemaakt en met het doorhalen van de carrosserie de bedrading net geschampt, die nu langs het plaatwerk juttert.
Tsja, en wat kan het dan zijn hè. Er gaan bij mij diverse zaken door het hoofd. Electrische problemen ben je niet zomaar vanaf en komen dus vaak terug. Altijd duur om te repareren en slecht te controleren vwb de kosten. Maandagochtend-auto mischien, accessoires verkeerd aangesloten geweest of in het water gelegen. Niet helemaal tot de dakrand, maar zo voorover van een dijkje en dan net met zijn neus onder. Marters die aan de bedrading hebben gevreten kan natuurlijk ook, of altijd dicht bij zee gestaan en de zoutwaterinvloed die zijn werk heeft gedaan.
Mischien dat iemand anders nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn?
Ik weet het niet, eigenlijk wel, deze zou ik laten staan. Jullie hebben geen "match".
Veel wijsheid gewenst in elk geval

Schiet mij net nog door het hoofd, van 2 1 gemaakt en met het doorhalen van de carrosserie de bedrading net geschampt, die nu langs het plaatwerk juttert.
@multivan: ik wilde ook proefrijden, maar ik had 's morgens een afspraak tot 1 uur, maar die man moest al om 2 uur op zn personeelfeest zijn (hij wist eerst niet hoe laat dat zou beginnen). Dus echt waar, ik wilde proefrijden en kopen, maar die man en zn busje zelf gooide roet in t eten.
@offline: ik vond het ook een beetje een vreemd verhaal. Misschien dat het ermee te maken heeft, dat hij wat heeft laten aanpassen aan de bedrading. Hij heeft een schakelaar op het dashboard laten maken, waarmee hij de stroom van zn caravan af kon zetten, zodat op een parkeerplaats de koelkast van de caravan zn accu niet leeg kon trekken. Alleen hierdoor had hij geen achteruitrij-lichten, wat die twee nu met elkaar te maken moeten hebben is mij een beetje een raadsel.
Ik had alleen net als jij een beetje een vreemd gevoel bij dit geval.
Even een vraagje daarnaast voor wanneer ik wel een t4 heb, weet iemand wat het onderhoudsinterval van grote/kleine beurten is? Is dat 3 kleine en dan 1 grote, of anders? Als we dan toch 20 pagina's vol gaan praten
dan kan ik maar beter wat zinnigs vragen 
Ondertussen is vandaag op autotrack dit busje geplaatst: http://www.johanmeure.nl/occasions/2960 ... enaar.html. Die ga ik maandagmorgen direct bellen en afspraak maken, want lijkt mij een type bus dat je niet vaak tegenkomt.
@offline: ik vond het ook een beetje een vreemd verhaal. Misschien dat het ermee te maken heeft, dat hij wat heeft laten aanpassen aan de bedrading. Hij heeft een schakelaar op het dashboard laten maken, waarmee hij de stroom van zn caravan af kon zetten, zodat op een parkeerplaats de koelkast van de caravan zn accu niet leeg kon trekken. Alleen hierdoor had hij geen achteruitrij-lichten, wat die twee nu met elkaar te maken moeten hebben is mij een beetje een raadsel.
Ik had alleen net als jij een beetje een vreemd gevoel bij dit geval.
Even een vraagje daarnaast voor wanneer ik wel een t4 heb, weet iemand wat het onderhoudsinterval van grote/kleine beurten is? Is dat 3 kleine en dan 1 grote, of anders? Als we dan toch 20 pagina's vol gaan praten

Ondertussen is vandaag op autotrack dit busje geplaatst: http://www.johanmeure.nl/occasions/2960 ... enaar.html. Die ga ik maandagmorgen direct bellen en afspraak maken, want lijkt mij een type bus dat je niet vaak tegenkomt.