Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

eerste auto, poging 2

vragen over de T4
Plaats reactie
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door rick_k »

Ik heb er al 1.

Al anderhalf jaar nu.

mvg Rick
Gebruikersavatar
HenkK
Berichten: 808
Lid geworden op: 16 jun 2010, 21:49
Locatie: Amsterdam- 06.26888522
Contacteer:

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door HenkK »

Schoonmoeder?? :ie :ie
Reparatie van analoge elektronica - westfalia voedingen\laders en buizenradio's.
www.hrwerkplaats.nl
Gebruikersavatar
Rens 79
Berichten: 167
Lid geworden op: 27 jan 2007, 00:08
Locatie: Rijnmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Rens 79 »

Ik denk














dat het
















morgen niet














gaat lukken op naar de 20 :klappen
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door bartt4 »

denk sta maar vroeg op wie weet is de koop rond maar neeee.
dus op naar de 20ste
RUBBEREXPRESS
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Harry 341 »

Kolere....was je bed nat? :bifun :bifun :bifun :toppie
Bijlagen
IMG_6049.JPG
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Egbert&Manon
Berichten: 5456
Lid geworden op: 13 jan 2007, 14:36
Locatie: Frankrijk Vienne

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Egbert&Manon »

Pieter E schreef:Schoenen even daargelaten :knipoog , daar gaat de :wjw :T4politie achteraan. Verder ga ik zoals het er nu naar uitziet zaterdag langs, als die man tijd heeft (hoor ik vanavond). Verder gaat de prijs waarschijnlijk tussen de 8 en 9 duizend, is dat een goede prijs?
We zijn benieuwd.....
2015 Iveco Daily 50C15
2018 Hyundai Tucson diesel
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door harry t5 191 »

We kunnen ook een polletje starten,bv bij welke pagina een bus gekocht word! :jump

:T54LIFE :wjw :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
Han G
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2010, 17:17
Locatie: Nijkerk

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Han G »

Bijna 15:00 nog geen nieuws :nuts

Die pol is een goed idee als we de 20 hebben bereikt en hij nog steeds niet :driveT4

:zwaai Grtzzzz,

Han
:zwaai Grtzzz,

Han
T5 128kw 2006 lwb dc aut km:286xxx and stopped counting :ikrij is sold :zwaai
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door RPS »

Misschien is hij aan het proefrijden :ikrij :ikrij , of gekocht en onderweg :werkaanT4 , of even kijken hoe hard hij echt kan :T4politie :politie .
Sorry maar anders komen we dadelijk niet aan de 20 :bifun :bifun
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Ron---63--- »

En,en,en ???
:jump :jump
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

Hehe ik zal jullie uit de spanning verlossen en mijn bijdrage richting pagina 20 geven. Ik was niet bij mijn computer vandaag anders had ik al eerder gepost. Die man belde mij gisteravond op met de mededeling dat hij panne had gehad met de auto en dat niet voor zaterdag kon fixen en ook zaterdagmiddag vroeg weg moest. :muur

De panne was dat zijn remlichten en cruise control waren uitgevallen, de melding was een knipperende gloeispiraal op het dashboard. Dit had hij al eens gehad toen de bus 1 jaar uit was, toen was het zijn remschakelaar. Nu is het volgens hem waarschijnlijk de remschakelaar en koppelschakelaar. Dit gaat hij eerder laten fixen, dus komende week eerst :werkaanT4 voordat ik kan :driveT4 :toppie

Dus helaas vandaag geen proef kunnen rijden, goede nieuws is dat ik echt de enige geïnteresseerde ben voor zover het lijkt, waarschijnlijk omdat hij veel te hoog ingezet heeft...
Laatst gewijzigd door Pieter E op 16 okt 2010, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
René
Berichten: 5272
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:18
Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door René »

Weer Niets?? :bonk

René
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33890
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Multivan Generation »

daarmee had je toch wel proef kunnen rijden? :nuts
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
offline
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 jan 2010, 22:30

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door offline »

Pffff, zou mij persoonlijk geen goed gevoel geven wanneer de ellende al begint voor je proef kunt rijden.

Tsja, en wat kan het dan zijn hè. Er gaan bij mij diverse zaken door het hoofd. Electrische problemen ben je niet zomaar vanaf en komen dus vaak terug. Altijd duur om te repareren en slecht te controleren vwb de kosten. Maandagochtend-auto mischien, accessoires verkeerd aangesloten geweest of in het water gelegen. Niet helemaal tot de dakrand, maar zo voorover van een dijkje en dan net met zijn neus onder. Marters die aan de bedrading hebben gevreten kan natuurlijk ook, of altijd dicht bij zee gestaan en de zoutwaterinvloed die zijn werk heeft gedaan.

Mischien dat iemand anders nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn?

Ik weet het niet, eigenlijk wel, deze zou ik laten staan. Jullie hebben geen "match".
Veel wijsheid gewenst in elk geval :lach .

Offline

Schiet mij net nog door het hoofd, van 2 1 gemaakt en met het doorhalen van de carrosserie de bedrading net geschampt, die nu langs het plaatwerk juttert.
Pieter E
Berichten: 183
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:01

Re: eerste auto, poging 2

Bericht door Pieter E »

@multivan: ik wilde ook proefrijden, maar ik had 's morgens een afspraak tot 1 uur, maar die man moest al om 2 uur op zn personeelfeest zijn (hij wist eerst niet hoe laat dat zou beginnen). Dus echt waar, ik wilde proefrijden en kopen, maar die man en zn busje zelf gooide roet in t eten.

@offline: ik vond het ook een beetje een vreemd verhaal. Misschien dat het ermee te maken heeft, dat hij wat heeft laten aanpassen aan de bedrading. Hij heeft een schakelaar op het dashboard laten maken, waarmee hij de stroom van zn caravan af kon zetten, zodat op een parkeerplaats de koelkast van de caravan zn accu niet leeg kon trekken. Alleen hierdoor had hij geen achteruitrij-lichten, wat die twee nu met elkaar te maken moeten hebben is mij een beetje een raadsel.

Ik had alleen net als jij een beetje een vreemd gevoel bij dit geval.

Even een vraagje daarnaast voor wanneer ik wel een t4 heb, weet iemand wat het onderhoudsinterval van grote/kleine beurten is? Is dat 3 kleine en dan 1 grote, of anders? Als we dan toch 20 pagina's vol gaan praten :knipoog dan kan ik maar beter wat zinnigs vragen :toppie

Ondertussen is vandaag op autotrack dit busje geplaatst: http://www.johanmeure.nl/occasions/2960 ... enaar.html. Die ga ik maandagmorgen direct bellen en afspraak maken, want lijkt mij een type bus dat je niet vaak tegenkomt.
Plaats reactie