Een heel team werkt daar omheen.

Mooie vorderingen Peter.
Keuken ziet er zo ook al prachtig uit. Ben benieuwd naar het uiteindelijke materiaal.
Succes!

Heb je een opstaande rand aan je hefdak , dat U profiel ligt mooi verdiept uit het zicht.Multivan Generation schreef: 28 mei 2023, 20:59 Weer eens een update.
Zonnepaneel zwevend opgehangen.
Ja de zijkanten van een slaaphefdak zijn bij een SCA vaak wat hoger en daar waar de rails op gelijmd zijn is een verdiept gootje.Jan anno NU schreef: 29 mei 2023, 21:23Heb je een opstaande rand aan je hefdak , dat U profiel ligt mooi verdiept uit het zicht.Multivan Generation schreef: 28 mei 2023, 20:59 Weer eens een update.
Zonnepaneel zwevend opgehangen.
![]()
Bij mijn vorige project (the next level) had ik met rubber een soort van spoiler gecreëerd.SyncRoon schreef: 29 mei 2023, 21:28 Hallo Peter, dat paneel op dibond/alupaneel gelijmd, heb je daar nog een spoiler voor zitten? Gaat dat op die overspanning anders niet resoneren in de wind? Ik denk erover een vast paneel 'afneembaar' op vliegtuig/lading rails te monteren en bij mijn andere bus tussen de dwarsliggers van de imperial. Maar dat moeten dan smalle panelen worden , vast of flexibel ook op dibon gelijmd dan.
Ooit wel overwogen, maar toen ik ze aanschafte was ik ze vergeten en ook niet meer aan gedacht.