Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

klok en dag/kmteller defect?

vragen over de T4
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: klok en dag/kmteller defect?

Bericht door GerJol 716 »

Kijk dat zijn weer goede berichten, mooi als alles werkt zoals het moet :toppie

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ron Mokum 383
Berichten: 732
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: klok en dag/kmteller defect?

Bericht door Ron Mokum 383 »

MFB schreef:nou ja zeg, dat klinkt als een serieuze steenmarter of kabelmot aanval. Bizar, maar klinkt alsof er iets behoorlijk in de war is in je electrische systeem. Sluiting of wat Roger zegt massa, kan soms de meest vreemde gevolgen hebben. denk radio uit en aan tijdens remmen, knipperlichten die andersom gaan werken of aan blijven staan, auto die niet meer uit wil noem maar op.

Daarentegen heeft mijn probleem zich uit zichzelf opgelost(????!!!) raaaaarrrrrrr! snap er nog steeds niks van, maar klokje en dag/km teller doen het weer na een bezoek aan een chinese winkel.Denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar toch..Wist niet wat ik zag :groteogen Pop! daar staan de cijfertjes weer.
De mijne kan dicht dus!!

Succes Big D!!
Hallo,MFB. zou je mij het adres van die chinees kunnen geven, ik heb namelijk het zelfde probleem :nuts
Dit is de 2e keer, de eerste keer heb ik de stuurkappen los gehaald en de stekkers een voor een losgenomen en in gespoten met contact spray, en wat aan de bedrading gerommeld en het spul deed het weer.
Nu weer hetzelfde probleem, maar alles wat ik doe geen reactie meer op de dagteller en klokje :bonk
Mijn vraag: heb jij het probleem nog gevonden?
Gr.Ron. :T44EVER
Als men naar links kijkt dan ziet men rechts niets.

Groet Ron Mokum 383
Plaats reactie