Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp opgelost

vragen over de T4
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

Bericht door daimen »

hallo ik ben weer heel huids terug in noorwegen maar ik zal even een update schrijven :groteogen

bus is er mee opgehouden omdat de spanrol van de brandstof pomp stuk was met als gevolg dat de v snaar verlopen is, dus maandag auto naar de garage gebracht en een dag later weer opgehaald probleem op gelost en 608 euro armer :muur

op donderdag zal de bus naar de garage in leeuwarden voor service rijd ik op de a7 richting groningen begint de bus hevig te trillen dus snel naar de vlucht strook stond net niet stil vliegt mijn achterband er af :nuts dus daar sta je dan met de bus en denkt en ja nu dus anwb maar gebeld die was er snel en deze kwam tot konklusie dat de bouten te kort waren. (bus zo gekocht) oke bus stond weer op 4 wielen dus naar leeuwarden gereden kom ik bij de garage zegt mijn monteur tegen mij wat maakt die moter een lawaai dus bus op de brug rechter voorwiel er op en zoeken blijkt de krukaspoeli versleten te zijn,zeg ik zo tegen hem waar zit dan mijn distrubutieriem dus hij wijst hem aan met een schroevendraaier blijkt deze veel te los te zitten ,dus maar verder zoeken blijkt ook de spanrol stuk te zijn dus distrubutie en riem ook maar vervangen,ondertussen ook maar de n75 en de klep daar onder vervangen,ja en toen kwam de rekening :groteogen 1442 euro :muur :muur maar de moter liep weer stil.

dus vrijdag de bus op gehaald moest nog even tanken sta ik bij de tank doe de deur open blaast de wind de deur uit mijn handen :muur met als gevolg een fikse deuk in mijn deur schade ????????

voor de rest was het een leuke vakantie, wij hebben op bed gelegen en op de wc gezeten het kwam er van voren en achteren uit dus buikgriep alle 4 een week lang.

MAAR IK HEB OOK GOED NIEUWS DE MEETING WAS GEWELDIG WE HEBBEN MIJN VACUUM SLANGEN GOED AANGESLOTEN EN HIJ GAAT NU ALS EEN SPEER BEDANKT NOG JONGENS VOOR JULLIE HULP.

ze zeggen toch naar regen komt zonneschijn nou laat de zon maar schijnen :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun :bifun
daimen
Berichten: 558
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp opgelost

Bericht door daimen »

daimen schreef:help ik ben op vakantie in drente en nu is mijn auto er mee gestopt hij wil niet meer starten alles draaid rond maar lopen ho maar nu denk ik zelf relais 109 maar is er een wjw in drente(land van bartje) die mij kan helpen aan een relais 109(tegen vergoeding uiterraad) :toppie :toppie
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

Bericht door Ron---63--- »

Tjonge wat een verhaal met alleen maar tegenslagen zeg !!!! :muur
Kost je dus een heleboel duiten maar gelukkig lijkt alles nu in orde?
Lekker ook trouwens dat je achterwiel eraf gelopen is, zou ik zeker mee terug gaan !! Levengevaarlijk :gif

Hopelijk zijn jullie ook weer hersteld van de griep en van de T4schrik !!

Sterkte ermee en vooral niet de moed opgeven !! :lach

Ron63
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
m.c van den berg
Berichten: 1453
Lid geworden op: 15 jan 2007, 19:03
Locatie: Beesd

Re: heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

Bericht door m.c van den berg »

wat een pech, hebben zelf ook eens mee gemaakt(poelie), dus kan weten hoe je je toen voelde.
ps, hebben ze ook gelijk de waterpomp mee vervangen?

Beterschap als jullie nog ziek zijn.
en de groeten
Niet sneller rijden als je bescherm engel vliegen kan. Groeten van uit de Betuwe van Marinus & Jannie
foto nr 602
Plaats reactie