Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ebay

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33893
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: ebay

Bericht door Multivan Generation »

Pas een paneel gekocht waarin 3 zaken zaten die voor mij nuttig waren.
Paneel versturen 79 euro binnen Duitsland.
Even vragen of hij de 3 onderdelen in één pakket wil versturen samen met nog iets wat ik bij die persoon gekocht had.

Ja dat wilde hij wel,
maar hij zou wel geld moeten betalen om het paneel naar de milieu straat te brengen.
---> prima, ik heb daar 5 euro extra voor betaald en heb nog steeds een rot koopje :bifun :bifun :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Harry 341
Berichten: 10037
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:52
Locatie: Velserbroek

Re: ebay

Bericht door Harry 341 »

Klopt wel..op Ebay staat vaak "verstuurd alleen naar Duitsland "....ik koop regelmatig op Ebay,als je even contact opneemt met de verkoper gaat het altijd lukken...is mijn ervaring.
Wat soms raar is,is het verschil in verzendkosten.Daar moet je heel goed op letten.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Gebruikersavatar
Harry62
Berichten: 1109
Lid geworden op: 14 jul 2008, 19:23
Locatie: Heino
Contacteer:

Re: ebay

Bericht door Harry62 »

Vaak op Ebay als je verder naar onderen scrollt staan er ook de verzendkosten naar de rest van Europa. :jump
Dus niet op het tabblad "verzending en betaling" maar onder het tabblad "beschrijving" zelf
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig
Gebruikersavatar
sgsdebruijn
Berichten: 4379
Lid geworden op: 22 okt 2008, 11:15
Locatie: in de Hoeksche Waard

Re: ebay

Bericht door sgsdebruijn »

Ik kijk er eigenlijk bijna nooit naar, je komt er wel uit.
1x gezeik gehad met de ik denk wel 80+ dingen die ik gekocht heb.
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Plaats reactie