Tja Olaf ik heb jammer genoeg beperkingen, dit is een klein gevolg ervan, heb ook een Wajong uitkering, vanwege mijn beperkingen.
Ik begrijp je punt Jakob G, maar juist als financiële middelen een beperking zijn dan controleer je toch drie dubbel bij zulke bedragen ? Ik mag het dan misschien wel meer draagkracht hebben maar ook bij mij groeit het niet op de rug en controleer ook twee a drie keer mn geld als ik een nieuwe motor koop. Ik controleer het bij ontvangst in de bank, onderweg check ik het nog een keer en bij betaling nog eens. We hebben ten slotte niet over een zak suiker.
Goed je as, back on topic.
Gelukkig dat je geld dus wel op de juiste plek is aangekomen, les voor de volgende keer. In principe heeft de verkoper nu inderdaad gegevens genoeg om jou je teveel betaalde geld terug te storten, maar ik denk dat je best even de moeite kunt ondernemen voor die €20,- om je gegevens (dubbel gecontroleerd) te geven. En met een beetje geluk vergist hij zich een 0 of twee
Doe het de makkelijke manier en stuur hem je: Naam, IBAN en BIC dan kan het bijna niet mis gaan.
Tip vanaf mijn kant, maak een gratis paypal account aan, deze kun je aan een bankrekening koppelen en heel veilig en gemakkelijk internet shoppen.