Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Marks T5 California Beach Edition TSI
Re: Mark's T5 California Beach Edition TSI
Ik denk dat ik eerst voor alleen software ga. Dat zijn de goedkoopste pk's en levert bij een TSI al 250 tot 270pk en 400Nm.
Met andere turbo en downpipe ga je richting 340 tot 360pk, maar dat zijn andere prijzen inderdaad
Hoewel bij TTE een upgrade van je eigen turbo op 1500 euro zit ongeveer, wat nog "meevalt"...
Met andere turbo en downpipe ga je richting 340 tot 360pk, maar dat zijn andere prijzen inderdaad
Hoewel bij TTE een upgrade van je eigen turbo op 1500 euro zit ongeveer, wat nog "meevalt"...
-
ic en downpipe zou ik er wel bij proberen te doen. Wagner zorgt voor minder tegendruk en veel lagere inlaattemperaturen, voordeel is dat je heatsoak voorkomt en daarmee het terug regelen van de ontsteking en icm downpipe spoelt ie mooier op en is ie zijn hete uitlaatgassen sneller kwijt.
Maar dat is mijn ervaring met een 2.0 tsi
Maar dat is mijn ervaring met een 2.0 tsi
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Een wegklapbare keuken leek me de perfecte oplossing. Volkswagen was het blijkbaar met me eens en heeft inmiddels een (bijna) perfecte Beach-keuken is ontwikkeldikzelf schreef:... en dan gaan we eens rustig nadenken over hoe het voor ons perfecte keukenblokje eruit moet komen te zien.
In de T6.1 Beach is optioneel een uitklapbaar keukentje verkrijgbaar, met een gaspitje, maar helaas geen spoelbakje. Dat deel naast het gaspitje lijkt me wel simpel om te bouwen trouwens.
Er zit een vak in voor een gasfles, op bovenstaande foto is rechtsonder in het zijpaneel de uitstulping van het vak te zien.
Ik heb nog geen onderdeelnummer kunnen vinden in online ETKA's maar het kan wel even duren voordat dit onderdeel leverbaar wordt. Volgens VW Campercentrum kan dat wel een jaar duren nog, de productie is net op gang namelijk.
Vermoedelijk zal dit paneel ook passen in een T5, maar wat het moet gaan kosten...
Anyway, goede inspiratie om zelf wat te bedenken!
-
Dat is wel een super ontwerp zeg..
ideaal wat mag zoiets kosten?
ideaal wat mag zoiets kosten?
-
Even ABC in Schiedam in de gaten houden of een mailtje sturen die krijgen meestal veel dikke bussen binnen.
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Geen idee wat het kost, is nog niet te zien in de onderdelen catalogus.
Goeie tip van ABC Parts, ik heb ze een mailtje gestuurd. Wie weet...
Goeie tip van ABC Parts, ik heb ze een mailtje gestuurd. Wie weet...
Experimentje gedaan...
En hierbij het resultaat van het experiment:
Voor: Na:
Voor: Na:
Leuk hoor ! Werken alle knoppen?
Thanks!
Alleen de mute-knop werkt niet, verder alle knoppen wel en de verlichting ook. Die mute-knop zit ook niet op het originele stuur, dus dat is ergens ook wel logisch.
Dit zijn trouwens andere knoppen dan in mijn vorige bericht, zonder cruisecontrol nu.
Er zijn wel adapters te koop, zodat alle knoppen werken maar de kosten daarvan wegen voor mij niet op tegen de opbrengsten...
Alleen de mute-knop werkt niet, verder alle knoppen wel en de verlichting ook. Die mute-knop zit ook niet op het originele stuur, dus dat is ergens ook wel logisch.
Dit zijn trouwens andere knoppen dan in mijn vorige bericht, zonder cruisecontrol nu.
Er zijn wel adapters te koop, zodat alle knoppen werken maar de kosten daarvan wegen voor mij niet op tegen de opbrengsten...
-
Mooi stuurtje met een sportief rood accentje
En dan te bedenken dat ik eigenlijk op zoek was naar een andere pookknop
-
Dan moet die pookknop nu ook een rood accentje krijgen, ik was tijden op zoek geweest maar ik heb er 1 met wit sticksel in.
Zo dat is een mooie upgrade!! Staat bij mij ook nog op het verlanglijstje.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Kijk bij deze verkoper maar eens:edjeraketje schreef: ↑24 mei 2020, 17:46 Dan moet die pookknop nu ook een rood accentje krijgen, ik was tijden op zoek geweest maar ik heb er 1 met wit sticksel in.
linkje
Misschien vind je er wat je zoekt?
Groetjes Peter
PS voor de handrem natuurlijk ook niet vergeten he
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...