Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

EPS uitlaat

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: EPS uitlaat

Bericht door Multivan Generation »

@ René :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
rick_k
Berichten: 1679
Lid geworden op: 05 apr 2009, 22:01

Re: EPS uitlaat

Bericht door rick_k »

koos 890 schreef:
rick_k schreef:Kost dat nou, zo'n pijp?? Misschien dat ik er ook maar 1 neem dan.

mvg Rick
Een pijp , vanaf de turbo , 63 mm ,1 middendemper en 2 eindempers koste deze uitlaat +/- 1200.00 euro maar wil je het precies weten stuur je een E-mail naar EPS met de gegevens van je auto ( automerk , welke uitvoering en welke einddemper(s)) en je krijgt een uitdraai van wat het kost.
Oke dan, dank je wel!!!
Ik moet eerst wat belangrijkere dingen kopen (koppeling met vliegwiel, distributie, voorruit en nog wat spul...). Ik zal daarna toch even een e-mailtje in die richting sturen.

Voorheen maakte ik zelf uitlaten onder mijn 205jes. Omdat ik er blokken inhing die er niet inhoorde. Zo had ik een 205 Terberg met een 2,1 liter turbodiesel waar ook een 63,5 mm uitlaat van RVS onderhing met 1 open einddemper van 54 mm. Echt een onwijze diepe en luidruchtige brom. Waar je gekker van werd was het constante gefluit van de turbo omdat het open luchtfilter er meteen tegenaan geschroefd was op 6 centimeter van het schutbord...

Als je 130 reed, kon je met moeite met elkaar praten... Maar wel 300 Nm, 130 pk op 886 kilo... Was echt een kanon dat ding.

Maar goed, ik wil de T4 nu maar een flinke tijd blijven rijden, want het zijn goede autos en het constante gesleutel en opvoeren doe ik nu als hobby bij een 205 Multi. Zo'n uitlaat vind ik gewoon erg mooi.

mvg Rick
Gebruikersavatar
rolf768
Berichten: 389
Lid geworden op: 15 jan 2007, 11:17
Locatie: nieuwe pekela
Contacteer:

Re: EPS uitlaat

Bericht door rolf768 »

Deze kwam ik tegen op MP http://link.marktplaats.nl/293996443" onclick="window.open(this.href);return false; doe er je voordeel me zou ik zo zeggen.

Rolf 768 :driveT4 :T44EVER :wjw
Gebruikersavatar
Duveltje-77
Berichten: 444
Lid geworden op: 06 nov 2008, 20:28
Locatie: Oostwold

Re: EPS uitlaat

Bericht door Duveltje-77 »

zo die verbouwing duurt lang

heb de mijne ook in de verbouwingstijd gekocht en dat is 1.5 jaar terug
alleen heb ik linksachter 2x dubbel 90 deze staat er niet bij
Autocrossteam Oldambt T4 verlaagd vvt tuning met eps sound
Plaats reactie