Jakob G schreef:Een belangrijke aanvulling,
Een kennis van ons werkt als chefmonteur en keurmeester bij een groot auto bedrijf die heeft vertelt als je de bouten 2x N 104 096 03 (bevestiging van onderste fuseelager) (multi-torx 14) los haalt eerst merkjes moet zetten, voor je dat je het los haalt anders kan de stand van het wiel gewijzigd worden, het beter de fusiekogel los te maken die centreert wel weer als je het weer vast zet.
Misschien is dit een goede aanvulling.
De kennis heeft het te druk om ons met het monteren van de aandrijfas set te helpen, maar heeft ons door verwezen naar een monteur in opleiding.
Groet,
Jakob.
Hou er dan ook rekening mee dat :
1. de Torx bouten onderaan makkelijk los en vast kunnen gezet worden zonder probleem . De Torx onderaan hebben heel weinig speling , dus écht veel verschil op de uitlijning zal er niet zitten . Opnieuw uitlijnen kun je dan nog altijd laten doen indien de auto zou "trekken" naar links of rechts tijdens het rijden .
2. de fusee aan de bovenkant soms moeilijk los wil , en de kans dan groot is dat je die mee mag laten vervangen . (= extra kost) (bij vervangen = ook opnieuw uitlijnen)